CBRE: Київ зайняв четверте місце в Європі за кількістю нових брендів у 2017 році

CBRE: Київ зайняв четверте місце в Європі за кількістю нових брендів у 2017 році

22.05.2018 01:51
  1040
rau

Серед усіх міст світу українська столиця по виходу нових торгових марок виявилася на 14-му місці. Україна зайняла 15-й рядок у світовому рейтингу.

Про це RAU повідомила прес-служба CBRE Ukraine. Згідно зі щорічним дослідженням How Global Business of Retail, в 2017 році бренди продовжили відкривати нові магазини в різних містах світу. Це означає, що фізичні магазини займають центральне місце в багатоканальних стратегіях рітейлерів і стають важливими для успіху на світових ринках.

Україна

Що стосується України, то в рейтингу нових брендів на ринку серед країн світу Україна розділила 15 місце з Францією і Таїландом з 30-ма абсолютно новими брендів. Київ залишається важливим напрямком для міжнародних брендів в довгостроковій перспективі. У зв’язку з поліпшенням торговельних показників, існуючі гравці почали активно розширювати свої мережі, вивели на ринок нові бренди.

В результаті в 2017 році в Києві з’явилася значна кількість нових міжнародних брендів (35), залишивши позаду такі міста, як Шанхай, Ченду, Мадрид, Дюссельдорф, Абу-Дабі і Пномпень.

Загалом Київ зайняв 4-е місце серед європейських столиць і 14-е місце в світі, в рейтингу ринків за кількістю нових брендів в 2017 році. Варто відзначити, що більшість міжнародних брендів були представлені на ринку місцевими рітейлерами за франчайзинговими угодами. Підвищення міжнародної діяльності також підтримувалося наявністю торгових площ. У той час, як ТРЦ Ocean Plaza, який знаходиться в центральній частині Києва, продовжував залучати велику кількість нових брендів, ТРЦ Lavina Mall, відкритий в 2016 році, також залучав нових учасників ринку і зіграв ключову роль у формуванні пулу нових брендів.

Для збільшення зображення натисніть на нього

Світ

Згідно з даними останнього дослідження CBRE, в 123 містах відкрився, щонайменше, один новий глобальний бренд, а з числа брендів, які вийшли на нові ринки, 41% розширили присутність в більш ніж одному місті.

Серед глобальних брендів свою присутність в Європі, на Близькому Сході та в Африці розширюють, перш за все, мережі кав’ярень, ресторанів і модні бренди середнього класу, наприклад, Arket, Reserved та Tim Hortons.

У глобальному масштабі, кав’ярні та ресторанні бренди стали основною рушійною силою розширення для рітейлерів у 2017 році: на їх частку припало 25% нових учасників ринку. Активність на ринку послуг громадського харчування обумовлена ​​еволюцією моделей поведінки споживачів і перевагою, яку покупці надають шопінгу, поєднаному з розвагами.

Гонконг в черговий раз зайняв перше місце в якості самого популярного спрямування: в 2017 році тут відкрилося 86 глобальних брендів. За Гонконгом йде Дубай (59 нових брендів). Незважаючи на невизначеність, пов’язану з рішенням Великобританії вийти зі складу ЄС, країна посіла третє місце: в 2017 році свої перші магазини в ній відкрили 54 бренду. Лондон зміцнив свою привабливість для глобальних роздрібних брендів і залучив 49 нових рітейлерів, ставши найпопулярнішим містом в Європі і четвертим серед 20 найбільших міст світу для нових брендів. Тайбей (52) і Токіо (46) посіли третє і п’яте місце, відповідно, замкнувши п’ятірку найпривабливіших для рітейлерів міст світу.

Девід Клоуз, керівник напрямку по роботі з орендарями торгових приміщень CBRE в регіоні Європи, Близького Сходу і Африки, прокоментував так: «Рітейлери з обережністю підходять до питань розширення, що призвело до більш повільного зростання на деяких ринках. Розширення залишається в числі пріоритетів, але багато брендів переглядають і консолідують свої портфелі магазинів перш ніж вийти на іноземні ринки. В умовах сучасного, динамічного ринку роздрібної торгівлі бренди прагнуть до повної інтеграції онлайн- і офлайн-шопінгу. Наявність комплексної онлайн-стратегії також є важливим фактором для багатьох брендів, а багатоканальні стратегії можуть збільшувати потребу в фізичних торгових приміщеннях».

Довідка. CBRE є найбільшою в світі консалтинговою компанією в галузі нерухомості (за підсумками 2017 року) і входить в список 500 найбільших компаній світу згідно з рейтингом Fortune 500. Має понад 450 офісів в світі та штат співробітників близько 80 000 осіб (виключаючи афілійовані компанії). Акції компанії CBRE Group Inc., штаб-квартира якої знаходиться в Лос-Анджелесі (США), торгуються на Нью-Йоркській фондовій біржі.

Український офіс CBRE був відкритий в січні 2008 року і є частиною афілійованої мережі компанії. Штат співробітників CBRE в Україні налічує близько 300 фахівців.

Читайте також –

Звіт Deloitte: Глобальні тенденції рітейлу в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку