Реклама тижня: Casta, IKEA, Ашан, Nova Poshta Global та Територія мінімальних цін з Мамахохотала

Реклама тижня: Casta, IKEA, Ашан, Nova Poshta Global та Територія мінімальних цін з Мамахохотала

17.10.2021 09:00
  1192
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Читати російською мовою

Casta

Український бренд сонцезахисних окулярів та оправ Casta від мережі Люксоптика запустив рекламну кампанію під назвою “Місто і місто” для промоції нової колекції Casta-2021. У серії роликів підкреслюється ідея, що цей бренд окулярів створений для міських жителів, кожен з яких переживає свої особисті складнощі буття. 

У підсумку в рамках кампанії зняли три кінофрагменти, які розповідають три химерних історії про юну особу, у якої закінчилися думки, про людину ящера та музиканта Адама Вуда молодшого. Мінливості своєї долі всі герої переживають в окулярах Casta.

IKEA

Cвітовий гігант IKEA у рамках кампанії Wonderful Everyday випустив новий ролик, створений рекламним агентством Mother. Якщо у кампанії минулого року меблевий бренд просував ідею гарного сну, то у своїй новій кампанії IKEA підкреслює важливість ігор і безпеки для щасливого сімейного життя.

Головні герої ролика – це два плюшевих ведмедика, які доглядають за будинком, щоб батько та донька могли максимально комфортно проводити час разом.

Ашан

Маркетингова агенція Aimbulance розробила комунікацію для кампанії wow-тижнів від Ашан. У серії рекламних роликів підкреслюється вигода великих закупівель у супермаркетах Ашан зі знижками до 50% через зміну патерну. Тобто у ролику звична ситуація закупівлі у маркеті має незвичайний для глядача поворот. Наприклад, чоловік, що знайшов 50% знижку на рибу, неочікувано опинявся на рибалці. За ствердженням авторів, цей прийом допомагає активувати нейронні зв’язки.

Nova Poshta Global 

Логістичний оператор Nova Poshta Global у своєму новому рекламному ролику, орієнтованому на аудиторію США, підкреслює всі свої переваги як надійного логістичного партнера, який може перевозити документи, відправлення, вантажі, може забезпечити унікальну логістику автівками, потягами чи літаками. А персональний менеджер Нова пошта буде завжди на зв’язку та зможе відповісти на усі питання клієнта. Кампанія розроблена креативною агенцією Michurin.

Територія мінімальних цін

Мережа магазинів Територія MIN запустила новий рекламний ролик, який створений за участю студії Мамахохотала. У ролику у жартівливій гіперболізованій формі показується, що у магазинах Територія MIN кожен покупець може дозволити собі більше. У відео показують, як дружина скуповує все підряд – сумочки, туфлі, дитячі іграшки, дорожній чемодан і тд. А її чоловік спокійно і терпляче несе усі покупки до каси, адже знає, що ціни будуть мінімальні. Ще й бонусами заплатити можна.

Читайте також – 

Реклама тижня: люди-меблі від IKEA, ювілей Starbucks, Алла Костромічова та захист від неідеального світу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку