Французька мережа Carrefour тестує в гіпермаркетах концепцію Outlet
У деяких французьких гіпермаркетах Carrefour тестується нова торгова концепція Outlet. Таким чином Carrefour намагається підвищити привабливість магазинів для споживачів.
Як повідомляє портал All Retail з посиланням на польські ЗМІ, рітейлер виділив в своїх гіпермаркетах від 1000 до 1500 кв. м, де була створена нова комерційна концепція – Carrefour Outlet. Її пропозиції включають в себе нерозпродані сезонні товари за дуже вигідними цінами (від -30 до -70%). Аутлети пропонують, зокрема іграшки, одяг, кухонне приладдя, товари для дому та друковану продукцію.
Поки що аутлети Carrefour були відкриті в семи французьких гіпермаркетах, а до кінця року повинні з’явитися в 12 інших магазинах. У найближчому майбутньому мережа хоче впровадити нову концепцію приблизно в 20 торгових об’єктах.
Згідно з повідомленнями в ЗМІ, попередні тести компанії у Франції були успішними, а концепція визнана прибутковою. Варто нагадати, що концепція Carrefour Outlet вже кілька років успішно працює в іспанських магазинах мережі.
За матеріалами: All Retail
Читайте також –