Французька Carrefour розглядає продаж свого китайського підрозділу
Найбільший європейський продуктовий оператор розглядає можливість продажу китайського бізнесу, що може принести йому близько $ 1 млрд.
Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою
Французька Carrefour SA працює з консультантом і вже почала виходити на потенційних покупців, повідомляє агентство Bloomberg з посиланням на власні джерела. Рітейлер може продати лише частку в китайському підрозділі або взагалі відмовитися від угоди, зазначають джерела. Фінальних рішень, за їхніми словами, поки не прийнято.
Виручка китайського бізнесу Carrefour в 2018 році знизилася на 10%, до 3,6 млрд євро.
Ряд інших міжнародних компаній роздрібної торгівлі раніше вже оголосили про реорганізацію китайського бізнесу в зв’язку з ослабленням зростання бізнесу через більш активний інтерес до сфери електронної торгівлі.
Минулого тижня джерела агентства повідомляли, що німецький рітейлер Metro AG має намір продати контрольну частку в своєму китайському підрозділі.
Джерело Интерфакс-Украина
Читайте також –
Роздріб без кордонів: 10 фактів про китайську “рітейл-революцію”