Французька мережа Carrefour тестує супермаркет без брендів
Рітейлер Carrefour видалив майже весь асортимент категорії A-brands з полиць чотирьох власних магазинів з метою перевірити готовність споживачів купувати тільки товари власних торгових марок.
На початку цього року CEO Carrefour Олександр Бомпард (Alexandre Bompard) анонсував генеральний план перетворення і зазначив, що подібний крок буде спрямований на збільшення частки обороту власних торгових марок до 33%. Незалежний експерт Олів’є Дуве (Olivier Dauvers) першим поділився власним спостереженням про експеримент мережі, описавши, що це безпрецедентний досвід: не всі національні бренди зникли з полиць, але власні торгові марки тепер складають до 80% асортименту.
Власні торговельні марки важливі, вони сприяють іміджу бренду рітейлера, вони дешевші, ніж бренди А-категорії, і в той же час мають більш високу маржинальність. Маючи добре продуманий асортимент Private Label, рітейлер може протистояти домінуючим виробникам відомих брендів. Тим не менш, це досить відповідальний крок, враховуючи, що ті компанії, які до недавнього часу продавали тільки Private Label (наприклад, Aldi або Lidl), зараз включають в свій асортимент все більше і більше брендів.
Carrefour не перший великий рітейлер, який перевіряє потенціал ексклюзивного асортименту приватних марок: бельгійський конкурент Delhaize вже проводив подібний експеримент в мережі Delhaize City і в недорогому форматі маркетів Red Market.
Джерело: fmcgclub
Читайте також –
Walmart запускає пілотний проект доставки товарів за принципом краудсорсингу