3 мільйони гривень для родини з Броварів та десятки цінних призів для дому – підсумки акції “Будинок Мрії” від АТБ
Торговельна мережа АТБ-маркет подарувала українцям незабутні емоції та реальний шанс змінити життя. Акція лояльності “Будинок Мрії”, розроблена у партнерстві з компанією Art Nation Loyalty, охопила сотні тисяч учасників з усієї країни, перетворивши звичайні покупки на захопливий квест. Акція стала справжнім хітом – безкоштовну гру завантажили 215 000 разів та здійснили 3,5 мільйони ігрових сесій.
Правила участі були максимально простими: достатньо було завантажити безкоштовну гру “Будинок мрії”, зробити покупку в АТБ на суму від 100 грн, придбати товари-партнери або оплатити покупку карткою АТБ від банків партнерів, і тоді отримати сашет з бонусами для гри за акційною ціною — 2 грн. Унікальні коди, зареєстровані у додатку АТБ-маркет, брали участь у розіграші. Чим більше кодів учасник активував, тим вищими були його шанси на перемогу. За весь період акції було зареєстровано близько 300 000 кодів.
Найактивніші учасники з різних міст України отримали сучасну побутову техніку. Серед подарунків: кавомашини Philips, пилососи Dyson, професійні фени Dyson, грилі Tefal OptiGrill XL, праски з парогенератором Tefal, роботи-пилососи Xiaomi, кухонні машини Tefal та мультипечі Philips.
Кульмінацією акції став розіграш головного призу — 3 мільйонів гривень на будинок мрії. Щасливою переможницею стала Антоніна Герасименко з Броварів. Вона працює в оптиці, її чоловік служить у лавах ЗСУ, а вдома вони виховують двох синів — Тимофія та Павла.
Ця перемога стала особливим подарунком для їхньої родини.”Ми витратимо ці гроші на придбання будинку. Власного будинку ми не мали, був у чоловіка в Броварах, але окупанти його знищили”, – поділилась планами на виграні кошти переможниця.
За словами Антоніни, до участі її надихав молодший син Тимофій: “Я не вірила у перемогу, але вірив син. Коли нам запропонували сашети на касі, то ми їх взяли. Грав Тимофій, він найбільше вірив та мріяв про перемогу”.
Підсумовуючи, пережиця побажала усім учасникам майбутніх акцій лояльності у АТБ: “Вірте, і чудо обов’язково здійсниться”. Її історія надихає, доводячи, що маленька мрія може стати реальністю.
Нагадаємо, акція тривала з 17 липня по 17 вересня у понад 1200 магазинах мережі АТБ.
Щороку АТБ проводить акції з щедрими призовими фондами. Мільйони покупців із задоволенням долучаються до цих ініціатив, адже акції мережі відзначаються прозорими та чесними умовами, що зміцнює довіру до бренду. Команда ритейлера вже працює над новими, ще більш вражаючими проєктами, які обов’язково здивують та потішать клієнтів.
Довідка. АТБ-маркет — мережа магазинів, яка має найбільшу кількість торгових точок серед продовольчих ритейлерів України, і налічує більше 1200 об’єктів в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. З 2022 року АТБ щорічно планує відкривати до 150 нових точок.
Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлу та створює товари-блокбастери для FMCG. Art Nation Loyalty – фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.