За крок до ювілею: новий флагманський Brocard відкриється в ТРЦ Ocean Plaza незадовго до Нового року
Новий, вже 99-й в мережі об’єкт Brocard Україна, буде розташований на першому поверсі ТРЦ Ocean Plaza і стане одним з найбільших для компанії в Україні – понад 700 кв. м.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомляє портал malls.ua, це вже другий магазин бренду в найбільш відвідуваному торгово-розважальному центрі Києва. На площі понад 700 кв. м рітейлер представить повний асортимент брендів з портфоліо компанії, в тому числі й нішеві аромати.
“ТРЦ Ocean Plaza – один з найбільш відвідуваних торгових центрів Києва, і перший магазин Brocard в ньому входить до топ-3 найуспішніших в мережі. При цьому його формат не дозволяв представити повний асортимент брендів з портфоліо компанії. Тому було прийнято рішення відкрити другий об’єкт з максимальним асортиментом”, – пояснює появу другого магазину директор зі стратегічного розвитку Brocard Україна Олена Лада.
За її словами, в новому магазині вперше в мережі з’являться аромати Jo Malone, молодий американський нішевий бренд Vilhelm Parfumerie, ексклюзивна кутюрна колекція ароматів Armani Prive. Також на відміну від інших об’єктів мережі, тут частина ароматів буде згрупована не по брендам, а по зручній для клієнтів класифікації: свіжі, солодкі, квіткові тощо.
Новий магазин буде виконаний в чорно-білій концепції, зонування – відповідно до товарних групам: парфумерія, декоративна косметика та засоби по догляду за шкірою і волоссям, а також розділений на жіночий і чоловічий сектори. При цьому яскраві led-панелі загальною площею 43 кв. м будуть привертати увагу, допомагаючи відвідувачам краще орієнтуватися в світі косметики і парфумерії завдяки рекламним роликам провідних світових брендів.
За інформацією компанії, в наступному році Brocard планує ще шість відкриттів – три магазини в Києві і три в регіонах. Це будуть як класичні магазини Brocard, так і бутики нишевой парфумерії Brocard Niche Bar. Крім цього продовжиться реконструкція та реновація мережі: існуючі магазини будуть оновлюватися і запускатися в новому чорно-білому форматі.
Читайте також –
Кращі HR-практики в рітейлі: мережа магазинів парфумерії Brocard