Провал операції: що дав бойкот мереж Auchan, Leroy Merlin i Decathlon у Польщі

Провал операції: що дав бойкот мереж Auchan, Leroy Merlin i Decathlon у Польщі

28.09.2022 08:15
  2613
Костянтин Симоненко

З початком російського вторгнення в Україну більшість світових брендів пішли з ринку агресора. Проте на території рф досі працюють мережі Auchan і Leroy Merlin, а до недавнього часу там був присутній і Decathlon. Тому в березні-квітні цього року польські споживачі бойкотували відомі супермаркети, які не відмовилися від роботи на російському ринку. Як це вплинуло на торгові мережі — чітко видно в аналізі чеків торгового сервісу PanParagon.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє сайт All Retail, експерти сервісу PanParagon враховували найбільш торгові дні тижня, тобто суботи. Дані показують відсоток кількості чеків з окремих магазинів відносно кількості всіх чеків, доданих до програми PanParagon.

«Дивлячись на результати нашого дослідження, можна помітити зниження інтересу до асортименту мереж Auchan і Decathlon, але ненадовго. Найбільший регрес закупівель був помітний у перші тижні закликів до бойкоту, тобто з 19 березня приблизно до 23 квітня. Пізніше можна побачити, як польські споживачі почали все частіше відвідувати ці супермаркети», — коментує представниця PanParagon Антоніна Гжелак.

Проте варто зазначити, що поляки найдовше бойкотували мережу Auchan. Не таке ефектне, як у березні та квітні, але все ж зниження купівельної активності (з одним епізодом зростання) спостерігалося до кінця травня. Проте з приходом червня стрибок покупок був настільки високим, що перевищив рівень до бойкоту. Порівнянне зростання спостерігалося з середини липня до першого тижня серпня. Згодом було помітне невелике зниження частоти покупок, але вони залишилися на тому ж рівні, що й у період до бойкоту.

Трохи інша ситуація у відомій мережі магазинів спортивного та туристичного спорядження Decathlon. «У випадку з мережею Decathlon вже з приходом травня було помітне зростання кількості покупок. Це означає, що бойкот цього магазину практично відсутній. На такий стан речей могли вплинути два моменти: настання літнього сезону і збільшення попиту на асортимент цього магазину, а також тимчасовий відхід французької мережі з російського ринку», — пояснює Антоніна Гжелак.

Якщо в Auchan і Decathlon бойкот був помітний на початковому етапі, то цього не можна сказати про мережу Leroy Merlin. Протягом усіх досліджуваних місяців спостерігається як динамічне збільшення частоти покупок, так і незначне зниження. Проте в цілому купівельна активність у цій мережі була практично рівномірною протягом усього досліджуваного періоду, за поодинокими винятками.

Так що, резумуючи, можна сказати, що добровільний бойкот польскими споживачами мереж Асоціації сім’ї Мюльє не вплинув на показники роботи компаній. Можливо, свою справу по донесення невдоволення покупців діями французів, він і зробив, однак змусити рітейлерів закрити свої магазини в росії не вдалося.

Читайте також –

Найбільші іноземні рітейлери в Україні: хто працює і підтримує українців, а хто обрав інший шлях


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку