BNS Group виводить на український ринок бренди Karl Lagerfeld і Coach

BNS Group виводить на український ринок бренди Karl Lagerfeld і Coach

21.02.2018 08:10
  1142
Виктор Нагорский

Компанія BNS Group, що розвиває в Україні мережі Calvin Klein, Michael Kors і Topshop/Topman, також буде представляти іменний бренд всесвітньо відомого дизайнера Karl Lagerfeld і американський модний дім Coach.

Про це RAU повідомила директор BNS Ukraine Віта Войнілович. За її словами, вже в цьому році компанія почне поставки продукції нових брендів своїм оптовим партнерам. При цьому, відкриття окремих монобрендових магазинів зазначених ТМ найближчим часом не планується.

«Плануємо досить великі поставки брендів Karl Lagerfeld і Coach нашим партнерам в Києві, Одесі та Західній Україні. Після того як проаналізуємо інтерес до нових брендів, будемо приймати рішення про відкриття окремих торгових точок. У будь-якому випадку у нас є зобов’язання відкрити 3-4 магазину бренду Karl Lagerfeld в Україні в найближчі 2-3 роки», – уточнила Віта Войніловіч.

При цьому вона зазначила, що Karl Lagerfeld, незважаючи на схожу назву, не має відношення до бренду Lagerfeld, магазини якого в Україні розвиває компанія Ultra Group (вісім торгових точок Lagerfeld в Києві, Одесі, Харкові та Дніпрі). Lagerfeld – це бренд чоловічого одягу та аксесуарів, тоді як асортимент бренду Karl Lagerfeld складається з жіночих сумок і аксесуарів.

Що стосується американського Coach, то це бренд одягу і аксесуарів класу люкс з річною виручкою в $4 млрд. Згідно з даними на сайті компанії, зараз вона керує глобальною мережею з більш ніж 960 магазинів в різних країнах світу. Більшість з них розташована в США.

Коментуючи плани на 2018 рік, Віта Войніловіч зазначила, що поки компанія не планує розширювати мережу магазинів і зосередиться на підвищенні ефективності існуючих торгових об’єктів. В першу чергу – точок в столичному ЦУМ і ТРЦ Lavina Mall.

Нагадаємо, компанія BNS Group працює в Україні з 2006 року. Станом на лютий 2018 року керує 15 торговими точками в країні загальною площею близько 1 800 кв. м. В українську мережу компанії входить п’ять магазинів і два корнери бренду Calvin Klein Jeans, два магазини Calvin Klein Underwear, один магазин і три корнери бренду Michael Kors, а також по одному магазину Topshop|Topman і Дисконт Calvin Klein\Michael Kors.

Читайте також –

Інфографіка: 25 нових брендів, які вийшли на український ринок в 2017 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку