Як блокування українсько-польського кордону позначиться на цінах

Як блокування українсько-польського кордону позначиться на цінах

22.02.2024 02:20
  1751
rau

Блокування кордону з Польщею продовжується. Наразі на жодному пункті пропуску немає вільного руху вантажівок. Які наслідки будуть для українських ритейлерів та які шляхи розв’язання проблеми вони шукають?

В ефірі телемарафону «Єдині новини» заступник міністра аграрної політики та продовольства Тарас Висоцький  повідомив, що 20 лютого було блокування всіх пунктів пропуску на українсько-польському кордоні. На деяких пунктах пропуску акції протесту анонсувалися на один день. Але глобально рух залишається дуже обмеженим, і системні базові агропродукти наразі неможливо доставляти через українсько-польський кордон. Вільного руху не відновлено на жодному пункті пропуску. Найскладніша ситуація на пункті «Ягодин» – передає Укрінформ.

Нагадаємо, акції протесту на кордоні тривають з 9 лютого, а 20 лютого протестувальники перекрили не тільки автошляхи, а й залізницю. Блокування кордону може спричинити дефіцит деяких товарів на полицях та їх подорожчання. Найбільш критична ситуація з продуктовими товарами, які мають вичерпний термін придатності та без належного температурного режиму псуються.

RAU наголошує, що ситуація набуває критичного масштабу, адже загальний час очікування на перетин кордону у деяких випадках досягає місяця. Це змушує операторів шукати альтернативні маршрути, зокрема через сусідні держави (Угорщину чи Румунію), що призводить до труднощів та подовження терміну доставки на 2-3 дні. А це збільшує вартість кожного рейсу на 600-1000 євро. Невідворотно, це призведе до зростання цін на ряд товарів для кінцевих споживачів.

До того ж ритейлерів очікують збитки. Тільки для однієї великої торговельної мережі втрати від зниження обсягу торгівлі можуть сягати приблизно 100 млн грн щотижня.

 

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Юлія Дзюба, ритейл-ательє Dzyuba: Як розвиватиметься продуктовий ритейл відповідно до дослідження McKinsey & Company

Засновниця ритейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба у своїй новій експертній колонці зробила проаналізувала дев’ять ключових...
time icon  
  326
Усі новини ринку