Яким буде другий мегамолл Вагіфа Алієва – ТРЦ Blockbuster Mall

Яким буде другий мегамолл Вагіфа Алієва – ТРЦ Blockbuster Mall

18.10.2018 02:00
  1430
Виктор Нагорский

На момент відкриття Blockbuster Mall буде найбільшим ТРЦ України, він буде реалізований у форматі retail resort, а якірним орендарем стане Сільпо в новому форматі площею 9000 кв. м. Які ще переваги є в нового проекту Вагіфа Алієва?

ТРЦ Blockbuster Мall – другий торговельний об’єкт мережі мегамоллів Києва, яку планує побудувати Вагіф Алієв. Торгово-розважальний центр, розташований на проспекті Степана Бандери, 34, поруч з діючим ТРЦ Блокбастер, на момент відкриття може стати найбільшим торговим центром в країні. Площа першої черги об’єкта складе 190 000 кв. м. Всього ж площа ТРЦ повинна перевищити 450 000 кв. м.

Компанія NAI Ukraine, яка виступає брокером ТРЦ Blockbuster Mall, запевняє, що торгово-розважальний центр почне роботу вже 1 грудня цього року. Втім, перенесення термінів відкриття торгових об’єктів для України – справа звична. Раніше гендиректор компанії NAI Ukraine Віталій Бойко запевняв, що Blockbuster Mall почне працювати одночасно з Ocean Mall в листопаді 2018 року. Відкриття Ocean Mall вже перенесли на серпень 2019-го. Не виключено, що і запуск Blockbuster Mall буде зміщено на більш пізній період.

Втім, опускаючи питання термінів відкриття ТРЦ, варто звернути увагу на інші особливості об’єкта, які презентувала NAI Ukraine. Що готує девелопер в новому об’єкті та як оцінює його перспективи на ринку – в матеріалі RAU.

Формат і місце розташування

Blockbuster Мall буде реалізований у форматі retail resort, який передбачає, що відвідувач може задовольнити абсолютно всі потреби від покупок і перекусу до розваг з сім’єю і друзями. У NAI Ukraine запевняють, що яскравим представником цього формату є інший проект Вагіфа Алієва – Lavina Mall, який відкрився в Києві в 2016 році. У компанії вважають, що ця концепція затребувана і в підтвердження цього наводять показник відвідуваності ТРЦ у вихідні дні – 150 000 чоловік.

При цьому в NAI Ukraine звертають увагу на те, що на відміну від Lavina Mall, новий ТРЦ будується набагато ближче до центру міста, що забезпечує йому більш вигідне становище і можливість розраховувати на високу відвідуваність і в будні дні.

«ТРЦ Blockbuster Мall знаходиться всього в п’яти кілометрах від Хрещатика. Для порівняння, ТРЦ Ocean Plaza знаходиться на такій же відстані», – запевняють в NAI Ukraine (насправді – 6,1 км у Blockbuster проти 4,3 км у Ocean Plaza – прим. ред.).

Трафік та відвідуваність

Втім, той факт, що ТРЦ Blockbuster Мall знаходиться на перетині величезних людинопотоків – не викликає сумніву. За оцінками NAI Ukraine, потік по проспекту Степана Бандери становить 200 000 чоловік на добу, а по вулиці Набережно-Хрещатицькій – 150 000 чоловік. При цьому девелопер інвестує в розвиток транспортної інфраструктури, яка дозволить зробити зручний заїзд до ТРЦ як з боку центру і Оболоні, так і з вулиці Електриків. Також повинен з’явитися міст над дорогою для пасажирів громадського транспорту, які приїдуть в мегамолл.

При цьому загальна кількість паркувальних місць на новій та існуючій парковці РЦ Блокбастер складе близько 7000.

«Часто мегамолли отримують основний товарообіг у вихідні дні. Це пов’язано з віддаленістю від житлових масивів і громадського транспорту – відвідувачі приїжджають в них спеціально і присвячують цьому, як правило, вихідний день. Ми впевнені, що з Blockbuster Мall буде інша статистика. ТРЦ стане магнітом не тільки для жителів північної частини міста, а й для центрального ділового району. А у ділового центру є важлива особливість: він забезпечує стабільний потік відвідувачів з понеділка по п’ятницю», – стверджує Віталій Бойко.

Він розраховує, що в суботу та неділю в новий мегамолл будуть приїжджати на цілий день не тільки за шопінгом, а й за розвагами. У компанії вірять, що високу відвідуваність новому торгово-розважальному центру також забезпечить розташоване поруч житлове будівництво. Зокрема, введення в експлуатацію ЖК Rybalsky, а також забудова промислових зон Петрівки та Подолу.

Шопінг та розваги

Якщо говорити про tenant-mix нового мегамоллу, то в першу чергу слід відзначити, що якірним орендарем Blockbuster Mall виступить флагманський Сільпо. «Це буде найбільший гіпермаркет в абсолютно новому форматі, орієнтований на середній клас. Рітейлер обіцяє, що новий Сільпо площею 9000 кв. м отримає всі переваги головного магазину для середнього класу в місті – максимальний асортимент і виробництво на місці. Він забезпечить щоденний потік покупців, які будуть їхати сюди спеціально за щоденними продуктовими покупками», – відзначають в NAI Ukraine.

Крім цього, в ТРЦ обіцяють і рекордно велику зону фуд-корту, на якій розміститься більше 40 ресторанів. Гастрономічні переваги Сільпо і фуд-зони обіцяють підкріпити потужною fashion-складовою, стверджуючи, що всі представлені в Україні модні групи підтвердили свою участь і заходять повним обсягом в Blockbuster Мall.

При цьому в компанії не розкривають подробиці пулу орендарів, обмежуючись досить розпливчастим формулюванням: «У ТРЦ будуть представлені всі бренди, включаючи найпопулярніші магазини fast fashion, але в нових форматах і на більших площах, ніж вони представлені в інших торгових центрах країни. Коли відкриються обидві черги, сумарна пропозиція рітейлу в ньому буде більше ніж два рази більшою, ніж, наприклад, у ТРЦ Ocean Plaza».

Брокер нового мегамоллу стверджує, що зона розваг в новому ТРЦ в сукупності з чинним РЦ Блокбастер буде більшою, ніж увесь ТРЦ Sky Mall.

Однак, знову ж таки, будь-яких подробиць розважальної складової компанія не озвучує, що виглядає трохи дивним з урахуванням заявлених планів по відкриттю ТРЦ менш ніж через 1,5 місяці.

Читайте також –

Олександр Черницький: В цьому році плануємо відкрити Blockbuster Mall, в наступному – Ocean Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку