Як побудувати бізнес на продажі товарів економ-сегмента – досвід мережі Червоний маркет
Які інвестиції потрібні для відкриття магазину бюджетних непродовольчих товарів і як буде розвиватися ця ніша в найближчі роки. Про це в інтерв’ю Delo.UA розповів керуючий партнер мережі Червоній маркет Сергій Євтушенко. Зараз мережа складається з 80 бюджетних магазинів непродовольчих товарів. Основні товарні позиції – парфумерія і косметика, побутова хімія, предмети гігієни, одяг для дорослих та дітей, … Читати далі Як побудувати бізнес на продажі товарів економ-сегмента – досвід мережі Червоний маркет
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити