
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Компанія Meest Пошта підбила підсумки цьогорічних розпродажів на Чорну п’ятницю та визначила товари, що мали найбільшу популярність серед українців. Дані засновані на аналізі кількості замовлень, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.
«Чорна п’ятниця залишається одним із найгарячіших періодів року для покупок для українців. Для логістичних компаній це також виклик, і ми раді, що змогли зберегти рівень сервісу в умовах пікового трафіку. Цьогоріч ми побачили збільшення середнього чеку майже у всіх категоріях, як на українських майданчиках, так і міжнародних. Це показує, що довіра до онлайн-шопінгу продовжує зростати, а такі акційні періоди як Чорна п’ятниця дозволяють купувати якісні товари за комфортними цінами», — зазначають у пресслужбі компанії.
Цьогоріч в українських інтернет-магазинах покупці найчастіше обирали товари в таких категоріях:
Це суттєва зміна у порівнянні з попередньо Чорною п’ятницею: минулого року найпопулярнішими категорії були одяг та взуття, харчові продукти та мультикатегорії.
Середній чек склав:
Також значно зросли замовлення дитячих товарів (+45%, середній чек — 2900 грн), продуктів харчування (+28%, 2900 грн) та мультикатегорій (+24%, 3350 грн).
Середній чек:
Як і минулого року, цієї Чорної п’ятниці українці найчастіше купували за кордоном косметику, а також техніку та електроніку. Водночас одяг замінив у топ-3 категорію краса та здоров’я.
Загалом результати цьогорічної Чорної п’ятниці в Україні відображають глобальні тренди. На міжнародних майданчиках українці найчастіше купували косметику, техніку та одяг, що є традиційним для цього шопінг-періоду. А на внутрішніх майданчиках особливу популярність мали спорттовари — категорія, де також збільшуються продажі по всьому світу. Крім того, цьогоріч більше українців обирали доставку у відділення або партнерські центри видачі, ніж адресну. Часта таких замовлень склала 60% у порівнянні з 44% минулого року.
Довідка. Meest Пошта — український поштово-логістичний оператор, що входить до групи компаній Meest, яка об’єднує також Meest Shopping, Meest Cargo, Meest China, Meest Europe, Meest USA та Meest Canada. Заснована підприємцем Ростиславом Кісілем, компанія вже понад 30 років працює на ринку поштових послуг у сегментах B2С та B2B і доставляє посилки у понад 70 країн світу — в Північній і Південній Америках, Європі, Азії та Африці.