Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Ми відкриємо більше десяти закладів у 2021 році

Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Ми відкриємо більше десяти закладів у 2021 році

30.03.2021 01:15
  4230
Костянтин Симоненко

Керівники McDonald’s Ukraine підвели підсумки 2020 року та розповіли про плани компанії з розвитку мережі в Україні, зміни в меню, обслуговуванні клієнтів і багато іншого.

В ході підсумкової прес-конференції Юлія Бадрітдінова, генеральний директор McDonald’s Ukraine, і Віталій Стефурак, директор з розвитку компанії, розповіли про те, чого вдалося досягти оператору за рік пандемії та як в мережі планують розвиватися в 2021 році. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами їх виступу.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про розширення мережі

У 2020 році нові заклади McDonald’s були відкриті в п’яти містах: Одесі, Дніпрі, Харкові, Києві та Бучі (Київська область). Обсяг інвестицій в будівництво і відкриття нових закладів, а також реновацію існуючих, склав майже $26 млн.

У результаті мережа розширилась до 98-ми ресторанів в 21-му місті по всій Україні. У планах компанії на 2021 рік – майже $42 млн інвестицій і подальший активний розвиток в регіонах. Зокрема, планується відкрити більше десятка нових закладів.

Вперше ресторани відкриють в таких містах як Івано-Франківськ, Біла Церква, Луцьк та Хмельницький. Компанія готова інвестувати і в інші міста України, де ще не представлена. Але для ефективного розвитку потрібен відкритий діалог з місцевими органами влади, з громадами.

За останні 20 років ми інвестували майже $300 млн в Україну і зацікавлені продовжувати та прискорювати інвестування в тих регіонах, де є запит від місцевої влади і громади та надійна інфраструктура комунальних послуг.

У фокусі на найближчі роки – відкриття нових закладів в містах-мільйонниках – Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові, Києві. У McDonald’s Ukraine розглядають ділянки для відкриття в 2022 році в Кропивницькому і Маріуполі, а також компанія відкрита до пропозицій про запуск перших закладів в Чернівцях і Ужгороді.

Про критерії вибору локації

Вибір розташування майбутнього ресторану залежить від декількох критеріїв. По-перше, компанію цікавлять локації з великим потоком людей в містах з населенням більше 200 000 жителів, наприклад, на перетині центральних вулиць міста. По-друге, майданчик повинен бути зручним з точки зору доступу як пішоходів, так і заїзду на авто. По-третє, площа ділянки повинна бути достатньою для створення всіх каналів продажів, тобто споруди залу ресторану, тераси, McDrive, експрес-вікна і спеціальних вікон для доставки.

Пріоритет буде відданий локаціям з можливістю створення McDrive, а в містах мільйонниках – це головна вимога. Оптимальний розмір ділянки – близько 20 соток.

У компанії також хочуть укладати прямі договори з місцевою владою про довгострокову співпрацю. Другий шлях – укладання довгострокових договорів оренди з власниками земельних ділянок або комерційної нерухомості. Претенденти на таке партнерство можуть залишити свою пропозицію на сайті компанії.

Про показники роботи

Незважаючи на той факт, що в 2020 році фактична кількість клієнтів зменшилася на 20% в порівнянні з 2019-м, продажі McDonald’s скоротилися всього на 4% (падіння прибутку виявилося дещо більшим, точні цифри не називаються – прим. ред). Одним з головних чинників стійкості компанії в кризу стала мультиканальність. Так, врятувати становище допомогли збільшені продажі через McDrive і експрес-вікна, а також доставка, яка виросла в порівнянні з 2019 роком в 4,5 рази. Так, з кожних 15 чашок кави, які середньостатистичний покупець McDonald’s купував за тиждень, шість він брав з собою. Приблизно 45% замовлень через McDrive – це кава.

У майбутньому компанія зосередиться саме на розвитку цих каналів продажів, особливо експрес-вікон. А також всі зали ресторанів оснастять кіосками самообслуговування.

Плани на 2021 рік

Крім того, McDonald’s Ukraine зберіг команду майже в 10 000 працівників по всій Україні, зосередившись на безпеці співробітників і клієнтів. Зокрема, компанія витратила близько 82 млн грн на засоби захисту від COVID-19. А також виплатила понад 50 млн грн компенсацій за простій і вимушені відпустки співробітників під час локдауна і не скоротила жодної людини.

У 2021 році компанія планує створити 4600 робочих місць: 1500 в ресторанах McDonald’s і 3100 – у приблизно 50 партнерів, які є постачальниками продуктів і сервісів. Крім відкриття нових ресторанів, McDonald’s готовий інвестувати в розвиток місцевих громад, налагодження співпраці з локальними постачальниками, формування системи кругової економіки поводження з відходами шляхом впровадження програм сортування та переробки упаковки. Система сортування відходів вже впроваджена в 16-ти закладах, а до кінця року планується впровадити її по всіх точках мережі.

Оскільки 65% закладів закрито на новий карантин (повністю або частково), деякі зі старих ресторанів були закриті на реконструкцію. Так, першим відкриють до початку літа ресторан на Хрещатику з абсолютно новим декором і оснащенням, а заклад на Деміївській площі стане двоповерховим.

Меню також зазнає деяких змін. Незважаючи на те, що основний напрямок – бургери – залишиться, основний акцент буде зроблений на страви з курки, бо це загальносвітовий тренд зсуву смаків споживачів. Перший такий новий продукт в меню повинен з’явитися вже в квітні.

Довідка. McDonald’s Ukraine – лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 року в Києві. Компанія налічує 98 ресторанів в 21-м місті України. Компанія щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку кращих роботодавців. McDonald’s Ukraine – партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер «Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні»

Читайте також –

Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Доставка і безконтактні оплати продовжать істотно зростати


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  49
Усі новини ринку