У мережі АЗК WOG призначено нового директора з маркетингу
Новим директором з маркетингу мережі АЗК WOG став Геннадій Карлінський. В його завдання увійдуть розробка та втілення нової маркетингової стратегії мережі.
Читати російською
Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних компаніях сфери рітейлу. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів Фуршет, компанії Альцест та мережі Аптека Доброго Дня, керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa&UMi.
«Я радий приєднатися до колективу WOG. Мене надихають амбітні цілі мережі. Попереду – багато цікавої роботи у різних напрямках. Впевнений, разом з професійною командою компанії реалізуємо велику кількість неймовірних проектів та покажемо високі результати. Одна з основних цілей – випередити конкурентів при переході від стратегії 4Р до 4С», – прокоментував своє призначення Геннадій Карлінський.
Довідка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.
Читайте також –
Квітневі призначення в рітейлі: АНЦ, МХП, Фокстрот, Multiplex та Інтергал-Буд