Ашан Рітейл домовився про стратегічне партнерство з Glovo
Після успішного старту співпраці Ашан з Glovo в Україні, Ашан Рітейл прийняв рішення укласти стратегічне партнерство з сервісом доставки у чотирьох країнах присутності. Окрім України компанія співпрацюватиме з сервісом в Іспанії, Португалії та Польщі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як зазначають в прес-службі Ашан, це партнерство дозволить рітейлеру пришвидшити розвиток діджиталізації та e-commerce продаж продовольчих товарів, а Glovo – посилити лідерські позиції у цих країнах. При цьому партнерство не обмежується співпрацею у цих країнах та може розширюватись у майбутньому.
Останні місяці та контекст коронавірусної кризи підтвердили, що розвиток діджитал присутності є особливо актуальним та підсилює усю діяльність бізнесу. Зважаючи на це та за результатами співпраці в Україні (з 20-ма магазинами) та Португалії (тест нового формату співпраці в одному магазині з квітня 2020-го) Ашан Рітейл та Glovo вирішили підписати угоду щодо стратегічного партнерства у чотирьох країнах Європи.
Таким чином іспанські, португальські, польські та українські клієнти зможуть замовляти онлайн відібраний локальними командами Ашан асортимент та отримувати швидку доставку від Glovo у межах однієї години.
Доставка здійснюється у радіусі 4 км від точок продажів Ашан, де магазини виступають платформами для зберігання та підготовки клієнтських замовлень. Партнерство набуде чинності протягом літа та продовжуватиметься у країнах, де співпраця вже налагоджена.
«В Україні Ашан співпрацює з Glovo з червня 2019 року. Ми перший рітейлер в країні, що став партнером Glovo і зараз маємо експрес-доставку з 21-го магазині у 7-ми містах. Наша стратегія фіджитальна, тому співпраця з Glovo дозволяє нам бути ще ближче до клієнтів. Ми цінуємо надійні партнерські відносини з локальної командою Glovo та будемо масштабувати нашу співпрацю», – прокоментувала Вікторія Луценко, генеральний директор Ашан Рітейл Україна.
Довідка. Ашан – міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує 26 магазинів. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.
Glovo – міжнародний сервіс доставки, яким щомісяця користуються понад 2,5 млн людей, а кількість асоційованих партнерів досягає 25 000. Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах 22 країн на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній та Південній Америці. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року та вже представлений у 22 містах.
Читайте також –
Ашан відкрив другу точку Pick Up Point у новому концепті (+фото)