Мережа АТБ стала членом Асоціації рітейлерів України
Найбільша роздрібна мережа України – АТБ-Маркет – приєдналася до профільного об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Роздрібна мережа АТБ – лідер торгової галузі України. ТОВ «АТБ-маркет», підприємство корпорації АТБ – найбільша мережа України, що динамічно розвивається. За чверть століття підприємство виросло у найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Торговельна мережа АТБ налічує 1110 магазинів у 286-ти населених пунктах 24-х областей України та продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Науково обґрунтовані підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в торговельній галузі країни, як за кількістю покупців, так і за товарообігом і податковим видаткам.
Щодоби в магазинах мережі АТБ здійснюють покупки понад 4 млн українців. В торгівельних точках представлені й продукти власних ТМ: «De Luxe» – вищий ціновий сегмент, «Своя лінія» – середній ціновий сегмент, «Розумний вибір» – низький ціновий сегмент. Загальна кількість співробітників в компанії – 56 980.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ АТБ в Асоціацію і сподіваються на довгу, успішну і взаємовигідну співпрацю.
Читайте також –
Турецький бренд DeFacto став членом Асоціації рітейлерів України