Мережа АТБ запустила нову власну торгову марку «День у День»
Цього року до 31-ої річниці компанія АТБ-маркет запустила нову ВТМ під назвою «День у День». Продукція під цим брендом вже присутня на торгових полицях і охоплює практично всі категорії товарів.
Як повідомили RAU в прес-службі мережі, нова ВТМ створена з метою зробити повсякденне життя громадян трішки кращим, а щоденні покупки приємнішими. Простий яскравий дизайн упаковки, чесна ціна та відмінна якість товарів ТМ «День у День» вже зацікавили покупців мережі АТБ.
«Кожного дня клієнти АТБ обирають продукцію, що стає невід’ємною частиною їхнього життя, і назва «День у День» символізує цю безперервну підтримку та увагу до потреб покупців. Для нас важливо аби бренд «День у День» асоціювався не лише з якістю та економією, але й викликав у людей відчуття щоденної турботи про себе та позитивні емоції – до речі, саме для цього ми обрали яскравий дизайн упаковки для нової ТМ», – каже директор з маркетингу АТБ-маркет Олексій Юр’єв.
Продукція під брендом «День у День» вже присутня на поличках магазинів АТБ, вона охоплює практично всі категорії товарів – продукти харчування, косметичні засоби та побутову хімію. Під ТМ «День у День» покупці національної мережі АТБ знайдуть товари, що стануть у пригоді кожен день – серветки, мило, шампуні та інші засоби гігієни, чай та солодощі, кисломолочні продукти та смаколики, а головне без зайвих націнок та переплат. Як заявляють у компанії, середня цінова категорія ТМ «День у День» та висока якість продукції дозволяють новій ВТМ сміливо конкурувати з іншими брендами.
«Назва нашої нової торгової марки була обрана з урахуванням повсякденних потреб покупців. В креативній роботі було розроблено багато варіантів, проте шукали той, що найточніше відображатиме нашу мету — забезпечувати щоденну турботу, стабільну якість і надійність товарів під ТМ «День у День» – ділиться начальник відділу розвитку власних торгівельних марок АТБ-маркет Наталія Литвинчук.
Важливу роль у сприйнятті покупцями нової ВТМ від АТБ грає її яскравий дизайн. Він об’єднує продукти різних категорій під єдиним стилем. Основним елементом дизайну упаковки є акварельні плями у фірмових кольорах, які додають акцентів та виразності пакуванню, привертають увагу та викликають позитивні емоції. Упаковка зберігає цілісність через повторювальні елементи, такі як стиль шрифтів, кольорові акценти, але водночас кожен товар має свої унікальні візуальні деталі (такі як зображення інгредієнтів), які допомагають легко розрізнити продукти.
Тож відтепер всеукраїнська торгова мережа АТБ має чотири основні власні торгові марки. У ціновій лінійці нова ТМ «День у День» розмістилася між бюджетною ТМ «Розумний вибір» та ТМ «Своя лінія», що пропонує товари сегмента середній плюс. Преміальний сегмент товарів у магазинах найбільшої вітчизняної торгівельної мережі представлено ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected».
В компанії кажуть, що товари ВТМ АТБ задовольняють усі потреби споживача та складають близько третини від загального асортименту магазинів. Виготовляються на замовлення АТБ і до їх якості висуваються найжорсткіші вимоги, за дотриманням яких слідкує власна лабораторія компанії. Товари проходять перевірку за всіма органолептичними показниками. Нова торгова марка стане гармонійним доповненням асортименту мережі, адже метою її створення є забезпечення високого рівня задоволення споживачів, які шукають оптимальне співвідношення ціни та якості. “Поява такої продукції на поличках більш ніж 1200 магазинів АТБ у різних куточках України ще більше розширює можливості для зручних і вигідних покупок”, – йдеться у повідомленні ритейлера.