Від ФК Шахтар до АТБ: в мережі дискаунтерів новий маркетинг-директор

Від ФК Шахтар до АТБ: в мережі дискаунтерів новий маркетинг-директор

28.08.2019 08:00
  510
Ukrainian Retail Association

Директором з маркетингу мережі магазинів АТБ призначений Валерій Бондар, який раніше працював в мережах супермаркетів Клас, Varus і Брусничка.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це Валерій Бондар написав на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Раніше, в серпні цього року, він залишив посаду маркетинг-директора харківської мережі супермаркетів Клас. Його досвід роботи в рітейлі також включає мережі магазинів Varus і Брусничка, в яких топ-менеджер керував відділами лояльності. До приходу в роздрібну торгівлю Валерій працював аналітиком CRM в футбольному клубі Шахтар (Донецьк).

Нагадаємо, в серпні пост директора з маркетингу мережі магазинів АТБ залишив Костянтин Мельников, який пропрацював в найбільшій українській мережі магазинів близько 10 років. Як писав портал MMR, він збирається зайнятися реалізацією особистих проектів.

Видання також відзначало, що за час роботи Мельникова на посаді директора з маркетингу компанія запустила новий формат магазинів, реалізувала два видавничих проекти – випустила кулінарну книгу спільно з шеф-кухарем Ектором Хіменесом-Браво і «Алісу в Країні чудес» з доповненою реальністю, а також запустила міні-серіал «Касирка Люба», в якій розповіла про нововведення магазинів.

Довідка. АТБ-Маркет – найбільша в Україні мережа магазинів. Станом на кінець першого півріччя 2019-го вона налічувала 1022 магазини в більш ніж 260 населених пунктах країни. Товарообіг мережі за 2018 рік склав 103,6 млрд грн. У першому півріччі 2019 року компанія збільшила товарообіг на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року – до 59,4 млрд грн (з ПДВ).

Читайте також – 

Призначення в рітейлі: АТБ, Metro, Kumpel, Arricano, Kasta, JYSK та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку