
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Керівництво та колектив RAU вітають мережу АТБ та компанію Епіцентр К, які стали преміум членами профільного об’єднання гравців українського ринку роздрібної торгівлі.
Компанії вже не перший рік співпрацюють з Асоціацією Рітейлерів України в якості постійних членів. За цей час представники АТБ і Епіцентр безліч разів виступали експертами на подіях RAU, були членами журі, входили до складу учасників комітетів з GR. З цього моменту компанії розширюють горизонти співпраці і будуть ще більше взаємодіяти з Асоціацією в рамках преміального членства.
Роздрібна мережа АТБ – лідер торгової галузі України. ТОВ «АТБ-маркет», підприємство корпорації АТБ – найбільша мережа України, що динамічно розвивається. За чверть століття підприємство виросло у найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Торговельна мережа АТБ налічує понад 1110 магазинів у 286-ти населених пунктах 24-х областей України та продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Науково обґрунтовані підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в торговельній галузі країни, як за кількістю покупців, так і за товарообігом і податковим видаткам.
Щодоби в магазинах мережі АТБ здійснюють покупки понад 4 млн українців. В торгівельних точках представлені й продукти власних ТМ: «De Luxe» – вищий ціновий сегмент, «Своя лінія» – середній ціновий сегмент, «Розумний вибір» – низький ціновий сегмент.
Компанія Епіцентр – лідер на ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва і ремонту України з повністю вітчизняними інвестиціями, яка налічує 65 діючих торгових центрів в різних регіонах України, починаючи зі столиці, закінчуючи райцентрами.
У торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких становить 1,5 млн кв. м, представлено понад 250 000 найменувань товарів від більш ніж 3500 постачальників. Епіцентр – єдиний рітейлер мультиформату, де під одним дахом зібрано величезну кількість товарів різних груп: від будівельної групи до дитячих, спортивних та товарів для облаштування житла.
У 2003 році компанія почала свій шлях з побудови мережі будівельно-господарських гіпермаркетів. Протягом цих років мережа безперервно розвивалася і сьогодні загальна кількість співробітників компанії складає майже 22 000 чоловік.
За результатами 2017 року загальний товарообіг групи компаній Епіцентр в порівнянні з 2016 роком зріс на 20,3% або на 7,3 млрд грн. У минулому році компанія виплатила майже 3,4 млрд грн податків і обов’язкових платежів до державного та місцевих бюджетів, а також Пенсійного фонду.
Тенденція зростання в торговому напрямку продовжує зберігатися протягом останніх років. Цьому сприяє фокусування на розширення асортиментного ряду, зважена цінова політика і забезпечення високої якості товарів і послуг в мережі Епіцентр.
Читайте також –
Юридична фірма Sayenko Kharenko стала партнером Асоціації рітейлерів України