Магазин в телефоні: Ашан запускає новий мобільний додаток
Компанія Ашан Рітейл Україна запускає новий мобільний додаток з інтерактивним інтерфейсом, що дозволяє взаємодіяти з клієнтами, спрощує планування покупок і дає можливість отримувати персоналізовані акційні пропозиції.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, у 2016 році було розроблено пілотну версію мобільного додатку, метою якого було вивчити вподобання клієнтів, отримати зворотній зв’язок щодо потреб і функціоналу додатку.
Тепер Ашан запускає повністю новий додаток із максимально інтуїтивною та простою реєстрацією та навігацією. Він буде доступний для користувачів уже з 6 грудня.
Можливості нового мобільного додатку Ашан
У прес-службі рітейлера відзначають, що новий мобільний додаток, розроблений спільно з компанією Skywell Software, матиме такі можливості та переваги:
- швидка авторизація: можливість авторизації через Facebook та G+, а також синхронізувати свої акаунти з обліковим записом додатку;
- можливість розділення профілю на базовий та розширений, можливість управління налаштуваннями додатку, а також управління категоріями акційних пропозицій у розділі «Спеціальні ціни»;
- робота додатку в офлайн-режимі – за умови попереднього завантаження контента обраного магазину;
- інтеграція функції пошуку з усіма розділами додатку – Рецепти, Покупки, Акції, Сканер;
- голосове введення тексту;
- push-повідомлення iBeacon відтепер працюють без інтернет-з’єднання. Окрім цього є можливість приховати категорії товарів, що не цікавлять користувачів, а також налаштувати кількість одержуваних акційних пропозицій;
- список покупок: можливість категоризувати списки покупок, отримувати автоматичний підрахунок вартості кошика користувача, встановлювати нагадування на бажані покупки, а також, у не далекій перспективі, вести списки покупок спільно з іншими користувачами;
- сканування товарів та можливість отримання актуальної ціни, а також місцезнаходження відсканованого товару в магазині.
Розробка, технології та оновлення
В Ашан запевняють, що у додатку втілені сучасні digital-рішення та тренди UI/UX дизайну. Завдяки нативній розробці під iOS і Android платформи, кешуванню даних та реалізації протоколу авторизації OAuth 2.0, додаток буде безпечним, реактивним та швидко працюватиме, як з WI-FI і 3G, 4G-інтернетом, так і в офлайн-режимі.
Мобільний додаток Ашан матиме сучасний інтерфейс, дозволить швидко знаходити найближчий магазин, потрібні товари та акції в ньому, та пропонуватиме спеціальні пропозиції саме на ті категорії, що цікавлять користувача.
«Відтепер планування покупок буде зручним та швидким, буде можливість з легкістю створювати списки покупок, керувати ними та ділитися з іншими користувачами. Швидкість та зручність, функціональність та простота у використанні, актуальні ціни та цікаві пропозиції в улюбленому магазині – ось на чому було зроблено акцент під час розробки додатку», – прокоментував digital-директор Ашан Рітейл Україна Євген Тришин.
В компанії також підкреслили, що мобільний додаток буде регулярно оновлюватися. «Метою майбутнього функціоналу додатка є зробити рішення повсякденних потреб клієнтів зручніше, легше і цікавіше. Інтелектуальний підбір рецептів, платіжний сервіс, доповнена реальність, програма лояльності – це тільки частина функціоналів і сервісів, які найближчим часом з’являться та над чим ми зараз працюємо», – уточнив СТО компанії Skywell Software Володимир Черниш.
Нагадаємо, раніше компанія Ашан Рітейл Україна запустила додаток з доповненою реальністю Auchan Kids.
Довідка. Ашан – це міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції та сьогодні представлена у 17 країнах Європи, Азії та Африки. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році. Зараз мережа представлена у 9 містах та налічує більше 20 магазинів, що працюють в форматах гіпермаркетів, супермаркетів, та магазинів біля дому. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.
Читайте також –