Магазин в телефоні: Ашан запускає новий мобільний додаток

Магазин в телефоні: Ашан запускає новий мобільний додаток

05.12.2018 08:05
  834
Виктор Нагорский

Компанія Ашан Рітейл Україна запускає новий мобільний додаток з інтерактивним інтерфейсом, що дозволяє взаємодіяти з клієнтами, спрощує планування покупок і дає можливість отримувати персоналізовані акційні пропозиції.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, у 2016 році було розроблено пілотну версію мобільного додатку, метою якого було вивчити вподобання клієнтів, отримати зворотній зв’язок щодо потреб і функціоналу додатку.

Тепер Ашан запускає повністю новий додаток із максимально інтуїтивною та простою реєстрацією та навігацією. Він буде доступний для користувачів уже з 6 грудня.

Можливості нового мобільного додатку Ашан

У прес-службі рітейлера відзначають, що новий мобільний додаток, розроблений спільно з компанією Skywell Software, матиме такі можливості та переваги:

  • швидка авторизація: можливість авторизації через Facebook та G+, а також синхронізувати свої акаунти з обліковим записом додатку;
  • можливість розділення профілю на базовий та розширений, можливість управління налаштуваннями додатку, а також управління категоріями акційних пропозицій у розділі «Спеціальні ціни»;
  • робота додатку в офлайн-режимі – за умови попереднього завантаження контента обраного магазину;
  • інтеграція функції пошуку з усіма розділами додатку – Рецепти, Покупки, Акції, Сканер;
  • голосове введення тексту;
  • push-повідомлення iBeacon відтепер працюють без інтернет-з’єднання. Окрім цього є можливість приховати категорії товарів, що не цікавлять користувачів, а також налаштувати кількість одержуваних акційних пропозицій;
  • список покупок: можливість категоризувати списки покупок, отримувати автоматичний підрахунок вартості кошика користувача, встановлювати нагадування на бажані покупки, а також, у не далекій перспективі, вести списки покупок спільно з іншими користувачами;
  • сканування товарів та можливість отримання актуальної ціни, а також місцезнаходження відсканованого товару в магазині.

Розробка, технології та оновлення

В Ашан запевняють, що у додатку втілені сучасні digital-рішення та тренди UI/UX дизайну. Завдяки нативній розробці під iOS і Android платформи, кешуванню даних та реалізації протоколу авторизації OAuth 2.0, додаток буде безпечним, реактивним та швидко працюватиме, як з WI-FI і 3G, 4G-інтернетом, так і в офлайн-режимі.

Мобільний додаток Ашан матиме сучасний інтерфейс, дозволить швидко знаходити найближчий магазин, потрібні товари та акції в ньому, та пропонуватиме спеціальні пропозиції саме на ті категорії, що цікавлять користувача.

«Відтепер планування покупок буде зручним та швидким, буде можливість з легкістю створювати списки покупок, керувати ними та ділитися з іншими користувачами. Швидкість та зручність, функціональність та простота у використанні, актуальні ціни та цікаві пропозиції в улюбленому магазині – ось  на чому було зроблено акцент під час розробки додатку», – прокоментував digital-директор Ашан Рітейл Україна Євген Тришин.

В компанії також підкреслили, що мобільний додаток буде регулярно оновлюватися. «Метою майбутнього функціоналу додатка є зробити рішення повсякденних потреб клієнтів зручніше, легше і цікавіше. Інтелектуальний підбір рецептів, платіжний сервіс, доповнена реальність, програма лояльності – це тільки частина функціоналів і сервісів, які найближчим часом з’являться та над чим ми зараз працюємо», – уточнив СТО компанії Skywell Software Володимир Черниш.

Нагадаємо, раніше компанія Ашан Рітейл Україна запустила додаток з доповненою реальністю Auchan Kids.

Довідка. Ашан – це міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції та сьогодні представлена у 17 країнах Європи, Азії та Африки. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році. Зараз мережа представлена у 9 містах та налічує більше 20 магазинів, що працюють в форматах гіпермаркетів, супермаркетів, та магазинів біля дому. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.

Читайте також –

Все в смартфоні: Сільпо запустило мобільний додаток


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Новини магазинів DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Дубок, 20-річчя мережі Jysk в Україні та відкриття її ювілейного магазину

Новини магазинів DIY&Decor: Епіцентр, Агромат, Дубок, 20-річчя мережі Jysk в Україні та відкриття її ювілейного магазину

Перший повноцінний ТРЦ з орендними площами від мережі Епіцентр у Чабанах, новий магазин Агромат у Чернігові, відкриття...
time icon  
  11
Усі новини ринку