Ашан закриває магазин в київському ТРЦ Sky Mall з 30 квітня

Ашан закриває магазин в київському ТРЦ Sky Mall з 30 квітня

19.04.2019 03:20
  585
Ukrainian Retail Association

Після істотного розширення в 2018 році французький рітейлер Ашан вперше закриває магазин в Україні. В цьому році компанія зосередиться на стабілізації процесів та електронній комерції.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Інформацію про закриття гіпермаркету в Sky Mall RAU підтвердили в прес-службі компанії Ашан Рітейл Україна. Причиною закриття стало те, що Ашан не знайшов компромісу з орендодавцем ТРЦ Sky Mall, прийнявши рішення не продовжувати договір оренди.

При цьому в компанії звертають увагу на глибинні трансформації, що відбулися в Ашан в 2017-18 роках. За цей час рітейлер більш ніж в два рази збільшив розмір торговельної мережі – з 11 гіпермаркетів до 27 магазинів різних форматів (гіпермаркети, супермаркети і магазини біля дому), а також розширив спектр онлайн послуг, доставки та e-commerce по всій Україні.

«Наша команда також подвоїлася, і, мабуть, найбільш знакове для бізнесу – ми стали мультиформатними та змінили стратегію. Відповідно, після подвоєння бізнесу і зміни комерційної моделі основною метою на 2019 рік є стабілізація всіх процесів, а також ухил на електронну комерцію, на якій ми сконцентруємося в цьому році. Раніше клієнт приходив до нас, тепер все більше ми повинні «ходити» до клієнта, бути до нього максимально близько – в будь-який час, в будь-якому місці. Звідси орієнтація на digital, онлайн і доставку», – коментує плани компанії генеральний директор Ашан Рітейл Україна Вікторія Луценко.

За її словами, довгі роки компанія працювала в рамках моделі широкого дискаунтера, від якої зараз відходить. Як пояснює Вікторія, це пов’язано з тим, що клієнти змінюються, стають більш вимогливими і хочуть розширений асортимент, нову пропозицію та послуги. «Саме на цьому ми і сфокусувалися – розширення асортименту середньої цінової третини і преміум товарів. Ми зберігаємо перевагу в товарах першої ціни і продовжуємо бути демократичним брендом, але разом з тим, будемо працювати над більш привабливою гамою і новими послугами, які дозволять урізноманітнити клієнтський досвід», – уточнює керівник мережі Ашан.

Що стосується подальшого масштабування торгової мережі, то Ашан продовжує детально аналізувати ринок, розглядати пропозиції та вивчати локації в Київському регіоні, проте конкретні дати і майданчики для нових магазинів поки не озвучує.

Повертаючись до питання закриття в ТРЦ Sky Mall, в Ашан уточнили, що гіпермаркет припинить обслуговувати клієнтів вже 30 квітня. При цьому рітейлер має намір зберегти персонал магазину, запропонувавши всім співробітникам роботу в інших торгових об’єктах компанії.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що на місці гіпермаркету Ашан в ТРЦ Sky Mall відкриється гіпермаркет Novus. Як повідомила прес-служба Novus, договір оренди приміщення в торгово-розважальному центрі підписаний на 10 років. Загальна площа орендованого приміщення – близько 12 000 кв. м, а відкриття попередньо заплановано на вересень 2019 року. Детальніше про те, як закриття магазину Ашан вплине на результати компанії та що отримає Novus завдяки відкриттю на його місці читайте в розширеному матеріалі RAU.

Довідка. Auchan Retail — міжнародна мультиформатна компанія, яка була заснована в 1961 році у Франції та вже представлена в 17 країнах Європи, Азії та Африки. В Україні перший магазин був відкритий в 2008 році. Зараз мережа представлена в 9 містах і налічує 27 магазинів, що працюють в форматах гіпермаркетів, супермаркетів, і магазинів біля дому. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.

Читайте також – 

Борис Марков, АТБ: Виїзд українців за кордон – серйозна загроза для країни


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку