Майже Pokemon Go: Ашан запускає додаток з доповненою реальністю (+відео)
До новорічних свят мережа магазинів Ашан запускає додаток Auchan Kids, в якому можна буде знайти каталог іграшок з функціями 3D, за аналогією з Pokemon Go, а також фото-зони 3D в точках продажів.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, проект розроблений спільно з французьким стартапом Vertical, і буде запущений в восьми країнах присутності Ашан. В Україні він буде працювати з 13 листопада 2018-го по 8 січня наступного року.
Як відзначають в компанії, Ашан “буде супроводжувати клієнтів від самого будинку в магазини, занурюючи всіх бажаючих в світ новорічної магії за допомогою нового проекту”. Він поєднує в собі каталог іграшок з функцією 3D, віртуальну гру і різдвяні казки в додатку Auchan Kids з анімаціями digital в магазинах.
Додаток Auchan Kids дозволить дітям сканувати сторінки друкованого каталогу іграшок, який можна буде знайти в гіпермаркетах Ашан, і оживити іграшки, поруч з якими є маркування 3D. В один клік іграшки і персонажі «оживають» завдяки анімації. Ще один клік, і з’являється функція «лист Діду Морозу», що дозволяє автоматично сформувати список побажань і відправити на електронну пошту батьків.
Крім цього, Ашан розробив віртуальну гру: полювання за «Бажайками» – невеликими персонажами, яких треба ловити, граючи з ними в сніжки. За кожну сніжку, що потрапляє в «Бажайку», нараховуються бали. Самим рідкісним стане «Золотий Бажайка», якого можна «зловити» тільки на території магазинів Ашан.
При цьому всі гравці отримають приємний бонус: вже з першими отриманими балами відкривається доступ до різдвяних казок різних країн. А кращі гравці зможуть отримати подарунки – картки на 500 гривень на покупки в мережі Ашан.
Також у всіх гіпермаркетах Ашан у відділі «Іграшки» будуть розміщені спеціальні фото-зони – після сканування зображення тут будуть з’являтися 3D «Бажайки», з якими діти зможуть сфотографуватися.
Додаток Auchan Kids можна завантажити через Play Market і App Store в восьми країнах: Італії, Іспанії, Польщі, Португалії, Румунії, Україні, Угорщині та Франції. З детальними правилами акції, розіграшів і анімації можна ознайомитися на сайті auchan.ua.
Відзначимо, що раніше великі українські рітейлери вже використовували в своїй роботі технології доповненої реальності. Наприклад, покупці мережі АТБ в рамках недавніх акцій «Аліса в Країні чудес» і «Аліса в Задзеркаллі» могли зі знижкою в 70% купити книги з елементами доповненої реальності. А мережа Novus запускала акцію з картками доповненої реальності: при покупці на суму від 199 грн клієнти могли отримати спеціальну картку із зображенням динозавра який «оживав» при перегляді за допомогою мобільного додатку.
Читайте також –
3D динозаври, Ліпаки та Енріке Іглесіас: як супермаркети “полюють” на покупців