АШАН та LUSH серед компаній, що найуспішніше впровадили політику рівності

АШАН та LUSH серед компаній, що найуспішніше впровадили політику рівності

19.04.2018 08:05
  673
Ukrainian Retail Association

У Києві презентували рейтинг компаній, які не дискримінують ЛГБТ, жінок та людей з інвалідністю. Серед компаній, які найуспішніше впровадили політику рівності на робочому місці в 2017 році є й представники сфери рітейлу – мережі АШАН та LUSH.

Як пише портал MMR, в рамках «Індексу корпоративної рівності» досліджували заборону дискримінації за ознаками статі, інвалідності, сексуальної орієнтації і ґендерної ідентичності. За словами авторів українського Індексу, цей проект є не просто рейтингом. Він стимулює компанії до розвитку та підтримки прав людини. Також створено сайт, на якому можна знайти навчальні посібники та потрібну інформацію.

Для створення рейтингу роботодавців кожна компанія оцінювалася за 30-ма критеріями і максимально могла набрати 100 балів. За словами керівника українського «Індексу корпоративної рівності», виконавчого директора громадської організації «Точка опори» Тимура Левчука, цьогоріч до рейтингу приєдналися 76 компаній. Він додав, що за 2017 рік команда проекту охопила понад 450 HR-керівників та власників бізнесу.  У 2017 році команда проекту залучила до ініціативи 630 HR-менеджерів, працівників компаній, юристів. Аудиторія проекту склала понад 100 000 осіб. Більше 450 HR-менеджерів пройшли тренінги із впровадження політики рівності на робочому місці.

Що стосується результатів, то згідно з інформацією на сайті рейтингу, найбільше балів набрали такі організації як 1+1 media (92 бали), Ашан Рітейл Україна (92), Британська рада Україна (92), EY Україна (90), LUSH Україна (90), Gres Todorchuk (88), Template Monster (88), Данон в Україні (88) та Універсум Клінік (87). ТОП-15 рейтингу виглядає так:

Серед інших компаній, що відносяться до сфери рітейлу та ресторанного бізнесу, в рейтингу також представлені Рітейл Груп, що розвиває мережі Велика кишеня та Велмарт (57 балів), JYSK Україна (65), ресторанна група «23 ресторани» (67 балів) та Шоколадниця (78).

Також відзначимо, що вперше було здійснено перевірку результатів, отриманих шляхом опитування – аудит компаній, що включав в себе обговорення результаті з HR-ром, підтвердження даних документально, а також фізична перевірка офісу на доступність для маломобільних груп. Такі компанії, як АШАН, LUSH, Danon, Ernst&Young та British Council пройшли перевірку за трьома блоками опитувальника.

Читайте також – 

Бажане місце: Brocard, Comfy і METRO Cash & Carry визнані кращими роботодавцями в рітейлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку