Директор мережі Thrash!Траш: Формат жорсткого дискаунтера поки неактуальний в Україні

Директор мережі Thrash!Траш: Формат жорсткого дискаунтера поки неактуальний в Україні

05.03.2021 08:00
  9869
Микола Маранчак

Артем Безкоровайний, директор мережі магазинів «Thrash! Траш!», яка входить до однієї з найбільших груп продуктового рітейлу України Fozzy Group, про відмову від формату дискаунтерів, роботу офісу та новий формат магазинів мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

Компанія Fozzy Group вивела на ринок рітейлу України мережу «жорстких дискаунтерів» Thrash! в 2016 році. Гаслом мережі тоді було “Трощимо ціни!”. Тим, як зазначали в компанії, хотіли підкреслити безпрецедентно низькі ціни в магазинах. І вже за перший рік було відкрито 30 дискаунтерів Thrash!  – зазвичай, на місті найменших за площею супермаркетів іншого бренду Fozzy Group – Сільпо. Проте проект “не злетів”, тому пізніше від концепції відмовилися, а в 2020 році рітейлер почав відкриватися у новому форматі – Маркет Super. Чому концепцію мережі кардинально змінили та яке на неї чекає майбутнє, в інтерв’ю Allretail розповів директор «Thrash! Траш!» Артем Безкоровайний. RAU публікує ключове з розмови.

Про роботу офісу в карантин

Як і всі, ми мріємо, щоб карантин швидше закінчився. Але масово в офіси повертатися не плануємо. 2020-й рік однозначно показав переваги віддаленої роботи. Продуктивність не впала, зате зручність для людей набагато зросла — work life balance й істотна економія часу.

Про зміну формату мережі

Ми виходили на ринок у форматі жорсткого дискаунтера. Але обмежений асортимент дешевих продуктів не показував бажаних результатів. У 2019-му ми переосмислили концепцію мережі та змогли сформувати кращу пропозицію для гостей. Ми знайшли свій формат і відзначаємо зростання фінансових показників.

Сьогодні магазини мережі ми розвиваємо в форматі «Маркет Super». При цьому, ми свідомо використовуємо двомовність в назві, вона про нашу ключову ідею — комбінацію українського та імпортного асортименту. Незмінна продуктова класика від молочки до Кока-Коли — це «маркет». А «super» — це щось особливе, що ми самі привозимо з різних країн світу.

Ми даємо можливість нашим гостям — не покидаючи свого мікрорайону — купувати продукти, за якими раніше потрібно було їздити в інші країни.

Дані: GT Partners Ukraine. Джерело: Allretail

Про формат дискаунтера, від якого відмовилися, та асортимент

На мій погляд, формат жорсткого дискаунтера поки неактуальний через те, що у нас багато стихійних ринків, які зараз заповнюють нішу дуже економічних покупок. У Європі, наприклад, таких ринків вже практично немає.

Зараз кількість позицій — близько 3000 SKU . Основна частка — це популярні українські продукти повсякденного попиту. Ми почали розвивати частку імпорту: якщо в жорсткому дискаунтері його майже не було, то зараз під імпорт ми плануємо відвести не менше 30%. Він складається з двох частин — ексклюзив і поширені, знакові товари. В першу чергу, ми вибираємо продукти, які є гастросимволами своєї країни.

Формат власного імпорту дає нам цілий ряд переваг. Так, наприклад, у нас є вино з Нового і Старого Світу, паштет з Бельгії, сири з Італії, Франції, Греції, Англії, Німеччини, ковбаси з Іспанії, Італії, Бельгії, молочні продукти з Греції, Польщі, Франції, Італії, морозиво з США, риба з Норвегії, Ісландії тощо.

Про аудиторію

Наша аудиторія — це молодь. Не стільки за віком, скільки за світоглядом. Це прогресивні люди, з динамічними перевагами, активні й відкриті новому. Цей дух зчитується і в візуальній естетиці «Thrash! Траш!». Дизайн наших магазинів — так само як і асортимент — досить авангардні для рітейлу.

Про підбір локацій

Ми розвиваємося, мережа зростає і нам потрібні нові приміщення, тому вже відкриваємо магазини не тільки на місцях маркетів інших брендів групи. Вибираємо місця, виходячи з трафіку, щільності, там, де багато молоді, аналізуємо, де наш формат найбільш затребуваний.

Про розвиток

Звичайно, ми намагаємося оптимізувати процеси. Але, водночас зараз ми реалізовуємо нові проекти, в яких економія недоречна. Зокрема, ми запускаємо піца-станції, кава-поінти — і це все вимагає певних інвестицій. Одночасно, з логістикою ми оптимізуємо процеси. У 2021-му плануємо відкривати нові магазини в новому форматі.

Джерело: Allretail

Читайте також

Fozzy Group розпочав активний розвиток мережі “Thrash! Траш” (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку