HR у воєнний час: 4 сценарії та 3 поради як зберегти лояльність співробітників та бренд роботодавця
Сумно дивитись на сильні до війни бренди, які під час війни просто зникли з ефіру. Консультант з рітейлу маркетингу Надія Фоміна та HR-маркетолог Ірина Примак пояснюють, яким має бути ефективний брендинг роботодавця у воєнний час. За даними опитування дослідницької компанії Gradus Research, через війну в Україні в режим обмеженого функціонування або повної зупинки діяльності перейшли … Читати далі HR у воєнний час: 4 сценарії та 3 поради як зберегти лояльність співробітників та бренд роботодавця
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити