V-та ювілейна церемонія нагородження RAU Awards-2021

V-та ювілейна церемонія нагородження RAU Awards-2021

19.07.2021 08:30
  1524
Іван Зайцев

10 вересня, ЦУМ Київ – V-та урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфер роздрібної торгівлі, e-commerce і торгової нерухомості України за підсумками 2020/21 років – RAU Awards-2021.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Асоціація рітейлерів України анонсує проведення п’ятого масштабного заходу, на якому будуть названі і нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни – RAU Awards-2021.

Компаніям сфери рітейлу, визнаним кращими учасниками і експертами ринку, вручається нагорода «Рітейлер року» в 15-ти номінаціях, в рамках конкуса Shopping Center Awards будуть нагороджені кращі ТРЦ і найкраща компанія-консультант в 8-ми номінаціях, ще в 6-ти номінаціях за перемогу боротимуться найбільші інтернет-магазини. Особливий приз вручається найуспішнішим людям зі сфер роздрібної торгівлі, девелопменту та сфери електронної комерції: «Персона року в ритейлі», «Персона року в девелопменті» та «Персона року в e-commerce».

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

У цьому році на RAU Awards будуть представлені наступні номінації:

Рітейлер року

  • Рітейлер року в drogerie – оцінюються торгові мережі, що пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом і здоров’ям. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті «Dollar Store» – оцінюються торгові мережі, що пропонують товари непродуктового сегменту за фіксованою ціною. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торгові мережі з площею магазинів від 100 кв. м (крім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в jewelry – оцінюються торгові мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торгові мережі з кількістю магазинів від 10, що пропонують іграшки, товари для дітей. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Магазин біля будинку / міні-маркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, які продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується з компаній, що управляють найбільшою кількістю магазинів площею до 500 кв. м. Дані по кількості магазинів і географічному охопленню беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Компактний супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів площею від 500 до 1000 кв. м; б) географічне охоплення включає не менше 3-х областей; в) товарообіг за 2020 рік. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, які продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 1000 до 3000 кв. м; б) географічне охоплення включає не менше 4-х областей; в) товарообігу за 2020 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Гіпермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, які продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) кількості магазинів площею від 3000 кв. м; б) географічним охопленням; в) наявності в асортименті продуктової та непродуктовоъ групи, техніки, одягу, товарів для будинку і т.д. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті спортивного одягу і взуття – оцінюються торгові мережі, які продають товари для спорту, туризму і активного відпочинку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням.  Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті товарів для дому та затишку – оцінюються торгові мережі, які продають меблі та товари домашнього вжитку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті білизни та супутніх товарів – оцінюються торгові мережі, що спеціалізуються на продажу білизни і супутніх товарів, що відкрили на 30.06.2021 року не менше 10 магазинів.
  • Fashion-оператор року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2021 року не менше 10 магазинів площею від 300 кв. м.
  • Якірний fashion-орендар року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2021 року як мінімум 5 магазинів площею від 1000 кв. м.
  • Рітейлер року в аптечному рітейлі – оцінюються торгові мережі, які продають лікарські препарати та медичні товари. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю аптек; б) географічне охоплення включає не менше 5 областей; в) товарообіг за 2020 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться за станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торгові мережі, які продають паливно-мастильні матеріали і супутні товари. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю АЗК; б) товарообіг за 2020 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться за станом на 30.06.2021 року.
  • Рітейлер року в сегменті оптики та супутніх товарів – оцінюються торгові мережі, які продають окуляри, контактні лінзи та супутню продукцію. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менеш 10; б) тгеографічне охоплення не менше 3-х областей. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
  • Рітейлер року в сегменті товарів для домашніх улюбленців – оцінюються торгові мережі, які продають товари для тварин і супутню продукцію. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менеш 10; б) тгеографічне охоплення не менше 3-х областей. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
  • Персона року в рітейлі

Кращі рітейлери в e-commerce

  • E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для здоров’я, краси та догляду
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті в сегменті техніки, електроніки та гаджетів
  • E-commerce-рітейлер року в fashion
  • E-commerce-рітейлер року в jewelry
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті товарів для дітей
  • E-commerce-рітейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття
  • Персона року в e-commerce

Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards

  • Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, що працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м
  • Кращий середній ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, що працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м
  • Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, що працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м
  • Кращий малий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м
  • Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м
  • Кращий великий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 40 000 кв. м
  • Відкриття року в девелопменті – оцінюються ТЦ/ТРЦ орендною площею від 10 000 кв. м, що працюють в областних центрах, відкриті в період з 01.07.2020 по 30.06.2021.
  • Краща компанія-консультант в сфері торговельної нерухомості – оцінюються компанії, що надають консалтингові та брокерські послуги в сфері торговельної нерухомості, та мають досвід роботи з торгово-розважальними центрами, а також національними та міжнародними торговими мережами.
  • Персона року в девелопменті

Повна методологія проведення конкурсу доступна за посиланням

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

V-та ювілейна урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі, e-commerce і торгової нерухомості України RAU Awards 2021 пройде 10 вересня c 19:00 до 23:30 у ЦУМ Київ (вул. Хрещатик, 38).

Подивитися фотозвіт з IV церемонії нагородження можна за цим посиланням, відеоогляд з події представляємо нижче.

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева

Контактні особи з питань реклами та партнерства:

Юлія Кушка

  • Head of Business Development Department
  • +38 067 223 07 30
  • j.kushka@rau.ua

Анна Купрієнко

Лариса Кадура


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку