Amazon Moments: як завоювати любов клієнтів мобільного грою

Amazon Moments: як завоювати любов клієнтів мобільного грою

03.05.2019 08:05
  1403
rau

На початку 2019 року інтернет-гігант запустив проект Amazon Moments, а вже через пару місяців компанія Disney повідомила, що доходи від мобільної гри, яку просуває за допомогою цієї програми лояльності, виросли в сім разів.

Цей матеріал доступний російською

Як це працює

На початку 2019 року більш ніж в 100 країнах світу була запущена незвичайна програма лояльності Amazon Moments (Моменти Amazon). Фактично вона реалізується в чотири етапи:

  1. Магазин, виробник або будь-яка інша компанія, що надає товари або послуги, розміщує на своєму сайті або в мобільному додатку завдання (названі moments – «моменти»), які повинен виконати користувач, і вибирає винагороди, пропоновані за успіх. Компанія сама вирішує, де і як на сайті клієнти побачать повідомлення Amazon Moments із завданнями. Крім того, за допомогою багатофункціональної консолі Amazon Moments власник сайту може адресно налаштовувати завдання для різних груп користувачів. Так, якщо відвідувач сайту вже підписаний на розсилку, він не побачить завдання «підписатися на новини», а отримає інший «момент», наприклад, пройти опитування та ін.
  2. Відвідувачі сайту приймають завдання, клікаючи на вкладку «момент», і виконують всі необхідні умови.
  3. Користувач отримує на електронну пошту URL-посилання на сторінку онлайн-магазину Amazon, де йому пропонуються на вибір нагороди, встановлені компанією і узгоджені з Amazon. Це можуть бути як товари, так і знижки або цифрова валюта сайту, на якому користувач виконував завдання.
  4. Якщо нагорода – не цифровий товар, Amazon безкоштовно доставляє його клієнту.

Новий рівень лояльності

По суті, сервіс Amazon Moments являє собою нову автоматизовану програму лояльності з дуже високим рівнем персоналізації. Так, кожен роздрібний продавець може самостійно взаємодіяти з покупцями – Amazon в даному випадку виступає в якості посередника і платформи.

До сервісу Amazon Moments вже підключилися десятки найбільших рітейлерів, брендів і сервісів, таких як Disney, Washington Post, TikTok, Bell Canada, Sony Crackle та ін.

Деякі компанії вже встигли відзвітувати про успіхи інтеграції. Так, Disney заявив, що дохід компанії від мобільної гри Disney Heroes Battle Mode збільшився майже в сім разів. Завдання перед гравцями стояло нескладне – досягти 15 рівня в грі, за що вони отримували $5 у вигляді кредитів в інтернет-магазині Amazon.

Однак Amazon Moments поки що не головна програма лояльності Amazon. Так що можна очікувати, що найближчим часом компанія спробує об’єднати свою класичну програму лояльності Amazon Prime з новим сервісом.

Підписка на Amazon Prime дає клієнтам безкоштовну доставку за два дні будь-яких товарів (в ряді міст прямо в день оформлення замовлення) замість стандартних 4-6 робочих днів. Amazon Prime пропонує клієнту в США на вибір місячну і річну передплату – за $ 12,99 і $ 119 відповідно.

Эфект масштабу

Згідно з останніми підрахунками компанії, на Amazon Prime підписано понад 101 млн користувачів, 80 млн з яких – американці. На другому місці жителі Великобританії (8 млн клієнтів).

Для порівняння: у Netflix – головного конкурента Amazon в сфері платних підписок на ексклюзивний контент – на кінець 2018 року налічувалося 130 млн передплатників.

У вересні 2018 року фінансовий конгломерат Citigroup представив свій прогноз, згідно з яким число передплатників Amazon Prime у США в найближче десятиліття (до 2029 року) збільшиться більш ніж удвічі – до 275 млн осіб. Таким чином, близько 90% американських сімей будуть активними учасниками програми лояльності Amazon.

Довідка:
  • 63% клієнтів Amazon беруть участь у програмі лояльності;
  • $1300 на рік в середньому залишають в інтернет-магазині учасники програми лояльності, тоді як інші покупці витрачають $700;
  • 70% американців з річним доходом в $150 000 і більше, які роблять покупки в інтернеті, підписані на Amazon Prime;
  • 46% передплатників Amazon Prime при покупці чого-небудь в інтернеті використовують переваги підписки хоча б один раз на тиждень;
  • Тільки 26% членів програми лояльності купують щомісячну передплату Amazon Prime – більшість воліють платити на рік вперед;
  • 85% учасників програми, які оплатили річну підписку вперше, залишаються в програмі на другий рік.

Свято знижок

Влітку учасники програми лояльності Amazon відзначають Prime Day (День Prime). У цей день онлайн-магазин продає усі товари Amazon з великими знижками, які досягають 90%.

У 2018 році Prime Day, який пройшов 16 липня, став наймасштабнішим для компанії: всього за день було продано більше 100 млн товарів. Prime Day 2018 приніс Amazon понад $4 млрд прибутку – більше ніж в Чорну п’ятницю, традиційне для США свято знижок.

Найпопулярнішими позиціями стали універсальний смарт-пульт для телевізорів Fire TV Stick, розумна акустична система Echo Show, мультиварка Instant Pot і система фільтрації води LifeStraw.

У день знижок число учасників програми лояльності зросло на 90% – майже до 200 млн осіб.

Безкоштовні книжки

Кожен учасник програми лояльності, що володіє електронною книгою Kindle E-Reader від Amazon або викачав однойменний додаток на смартфон, може підключитися до програми Prime Reading First Reads. Вона дає можливість безкоштовно щомісяця завантажувати одну книгу. Програма пропонує на вибір шість книг, перелік яких щомісяця оновлюється.

Amazon Prime дозволяє безкоштовно в режимі онлайн читати популярні журнали і газети: Esquire, Popular Mechanics, Vogue та ін. Крім того, учасники програми можуть підключитися до програми Audible, яка відкриває доступ до величезного сховища аудіокниг і підкастів.

Крім того, в книжкових офлайн-магазинах Amazon Books, кількість яких до кінця 2018 року досягла 17, передплатники Amazon Prime можуть купувати книги за ціною інтернет-магазину. Наприклад, якщо в офлайн-магазині книга коштує, скажімо $35, то учасники програми лояльності можуть купити її за інтернет-ціною за $21,42.

Пільги для малозабезпечених

Щоб дати можливість всім покупцям брати участь у програмі лояльності, Amazon пропонує пільгове членство кожному, хто в тому або іншому вигляді отримує соціальну допомогу. Так, якщо у клієнта є дебетова карта, куди перераховуються суми державні допомоги, він може замість стандартних $12,99 платити щомісяця лише $5,99 .

Також в програмі лояльності Amazon працює система Prime Student, яка пропонує школярам і студентам знижку 50% на участь у програмі. Ще одна перевага Prime Student – великі знижки на шкільні підручники.

Очевидно, що програми лояльності – важливий інструмент управління продажами і роботи з базою покупців, яким компанія Amazon вміло користується. Успішний старт Amazon Moments дозволяє сподіватися, що програма отримає подальший розвиток.

Джерело Retail.ru

Читайте також –

Як Amazon змусила IKEA змінити бізнес модель і стати сильніше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку