
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Amazon Джеффа Безоса продовжує впевнено тримати лідерство в онлайн-продажах США, з часткою ринку більше 70% в 15 топ-категоріях.
Цей текст доступний російською мовою
Як повідомляє Allretail, на відміну від Amazon, онлайн-рітейлер Jet.com втрачає популярність. Кількість транзакцій інтернет-магазину впала на 56% за рік. Walmart.com продовжує показувати хороші результати, а за темпами зростання продажів в декількох категоріях випередив Amazon (товари для краси, товари для будинку, продукти харчування, товари для дітей, товари для тварин).
Цікаво, що найбільший офлайн-рітейлер офісної продукції OfficeDepot не може скласти конкуренцію компанії Джеффа Безоса онлайн. OfficeDepot.com займає лише 3% онлайн-ринку офісних товарів, в той час як частка Amazon.com – значні 84%.
Також стало відомо, що в 2018 році Amazon збільшила витрати на рекламу на 72,5%: vc.ru з посиланням на дані Kantar Media, компанія витратила на рекламу близько $ 1,84 млрд, $ 679 млн з них – на ТВ-рекламу.
Читайте також –