
Fishka в лояльності: як бали у партнерській екосистемі стають паливом для бізнесу
CEO програми лояльності Fishka Ольга Семчук розповідає про те, як працює партнерська екосистема, що об’єднує мільйони...


Amazon почала робити реальні кроки для виходу на ринок рецептурних лікарських засобів.
Так, гігант електронної комерції вже оголосив про придбання PillPack, пише Аpteka.ua. Ця компанія надає сервіс по сортуванню препаратів по дозам і доставці медикаментів клієнту «до дверей». Очікується, що операція завершиться в другій половині року.
Компанія DRG Digital (частина дослідницької групи Decision Resources Group провела опитування більше 3000 американських пацієнтів і 2700 лікарів з тим, щоб вивчити їх настрої та очікування в зв’язку з виходом Amazon на ринок рецептурних препаратів.
Результати опитування серед лікарів:
Результати опитування серед пацієнтів: