Алло, а чому «Чорна п’ятниця» чорна?
Мережа магазинів електроніки та гаджетів Алло починає підготовку до найочікуванішого покупцями дня знижок і розпродажів – «Чорної п’ятниці», яка в цьому році припадає на 23 листопада.
«Чорна п’ятниця» (Black Friday англійською) – традиційно самий жвавий і божевільний день в році для рітейлу. За деякими даними, в цей день люди, в цілому, витрачають $50-60 млрд на покупки.
До речі, електроніка залишається найпопулярнішою категорією товарів – 59% покупців в цей день купують смартфони або планшети.
Останні тренди свідчать про те, що «Чорна п’ятниця» стає «чорним листопадом», тому що багато хто з рітейлерів готує комунікацію заздалегідь і продовжує її до кінця місяця. Так, наприклад, в Україні група компаній Алло підготувалася заздалегідь. Досить просто зайти за посиланням https://allo.ua/blackfriday/ і зареєструватися, щоб першими дізнатися: на які ж товари будуть максимальні знижки, дочекатися 23 листопада, початку «Чорної п’ятниці», та першим придбати довгоочікуваний подарунок собі або рідним.
Більше 500 товарів в категоріях «смартфони», «гаджети», «навушники» будуть представлені з величезними знижками від 20 до 70%.
Традиція проведення «Чорної п’ятниці» прижилася не тільки в США, але вже і в Європі, і в Україні. У минулому році багато українців обрали Алло саме через безпрецедентні акції та знижки.
Насправді в США «Чорну п’ятницю» так назвали, тому що саме в цей день міста тонули в нескінченних пробках.
Не так давно цьому дню виповнилося 50 років. У 1951 році журнал Factory Management and Maintenance зауважив, що після Дня подяки багато працівників брали відгул за станом здоров’я, а насправді – відпустку, щоб скористатися періодом знижок і походити по магазинах. Тоді ж поліцейські з Філадельфії, стали використовувати словосполучення Black Friday, шоковані нереальними пробками. Хоча є і ще одна версія. В американському бухгалтерському обліку збитки відзначаються червоним кольором, а прибутки – чорним.
У «Чорну п’ятницю» знижки в магазинах можуть досягати 80-90%. Тому американці займають черги заздалегідь. Перед відкриттям у великих магазинах можуть збиратися черги до 15 000 людей, а окремі магазини можуть відкриватися вже у 5 ранку.
Довідка. Група компаній Алло – великий гравець українського ринку персональної електроніки, лідер на ринку смартфонів. Група об’єднує роздрібну мережу Алло (365 магазинів), інтернет-магазин allo.ua, дистриб’юторську компанію Цифротех. У своїх магазинах компанія офіційно продає пристрої Samsung, Xiaomi, Sony, HTC та інших міжнародних брендів.