
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Колективу Алло представили нового керівника замість Валерія Золотухіна. Ним став Олександр Пащенко, який до цього обіймав посаду HR-директора в компанії.
“Валерій Золотухін керував мультиканальною роздрібною торгівлею і вищеописаними питаннями в тому числі, в той час як Олександр займався їх імплементацією”, – підкреслили в компанії в коментарі порталу Retailers.
Пащенко працює в групі компаній Алло більше п’яти років. Досвід в управлінні роздрібною торгівлею починав з посади HR-generalist центрального регіону. Останні 2,5 року відповідав за показники групи компаній (виручка, продуктивність, плинність кадрів – в основному з роздрібного напрямку), з яких два роки займав посаду HR-директора. До цього чотири роки пропрацював в ТОВ “Руш” (мережа парфумерії та косметики EVA). Займався побудовою оцінки керівної ланки роздрібної торгівлі EVA. У 2005-07 роках працював в компанії Фокстрот регіональним аудитором, в чиї обов’язки входив операційний контроль стандартів мерчендайзингу по роздрібним точкам центрального регіону.
Призначення в рітейлі: Цитрус, LeBoutique, Епіцентр К, Lavina Mall, Нова пошта та інші