
Диверсифікувати не можна зупинитися: хто підвищує ефективність бізнесу у війну
ISEI, АТБ, Епіцентр, ОККО та інші компанії, які у повномасштабну війну наважилися на сміливі експерименти – розвивати...


Зміни торкнулись не лише оформлення торговельної точки, але й асортименту – рітейлер розширив найменування товарів, оптимізував простір торгової зали та провів внутрішній ребрендинг.
Традиційно, в магазині клієнтів чекає широкий асортимент товарів для творчості, художніх і канцелярських товарів, великий вибір книг всіх можливих жанрів та тематик, дитячі іграшки, пазли, картини за номерами.
Також, з 1 березня мережа змінила політику видачі бонусної картки клієнта. Відтепер, кожен клієнт, незалежно від суми чеку, за бажанням отримує бонусну картку та накопичує бонуси, якими потім може розрахуватись в магазині за товар.
Більше про умови використання бонусної картки розкажуть продавці-консультанти магазинів Akvarel.