Акція лояльності у мережі Чистенько: сюрпризи та подарунки для всієї родини
18 листопада у всіх магазинах мережі Чистенько розпочалась захоплююча акція лояльності, розроблена разом з компанією Art Nation Loyalty та брендом “Вухастик”. Умови акції прості та вигідні: за покупку товарів ТМ “Вухастик” на суму від 299 грн, покупці отримують можливість придбати яйце-сюрприз Joykis або L.O.L. SURPRISE! всього за 19,90 грн замість звичайної ціни 79,90 грн.
Що ж всередині яєць-сюрпризів?
У яйцях Joykis покупці знайдуть 6 цікавих вкладень: одну з 24 іграшок Joykis, наліпку, ігровий магніт-пазл, колекційну картку для гри Joykis: Grand Tour та солодощі. Джойки – це еко-герої, які вчать дітей дбати про навколишнє середовище та сортувати сміття у мобільній грі, де гравці можуть зібрати власну команду еко-гонщиків. Гра у нативний спосіб навчає дітей тому, що сміття може бути не лише відходами, а й цінним джерелом енергії. Завантажити безкоштовний мобільний застосунок можна в App Store та Google Play. Цю гру маленькі гравці завантажили понад 1 мільйон разів.
Яйце L.O.L. SURPRISE! від всесвітньо відомого бренду, який обожнюють дівчата у всьому світі – це можливість зібрати колекцію з 24 видів іграшок. Також у яйці знаходяться аксесуари для волосся, наліпки, ігровий магніт-пазл та солодощі – усе, що дарує радість та незабутні емоції.
Але і це ще не все! У кожному яйці Joykis або L.O.L. SURPRISE! є картка “Прайзі” з QR-кодом та миттєвими подарунками від партнерів акції. А саме – два сертифікати на покупки: перший від Фокстрот на 200 або 1000 гривень, другий випадковий від іншого партнера – Megogo або Librarium. Також у всіх покупців є шанс виграти суперпризи від “Прайзі”, серед яких: ігрова приставка Sony PlayStation 4, мобільний телефон, планшет, гіроскутер або великі набори Lego.
“Ми розуміємо, як важливо дарувати дітям щасливі моменти. Тому до Дня Святого Миколая ми підготували акцію, яка об’єднує турботу про родину з приємними сюрпризами для малечі”, – зазначив Володимир Бережанський, виконавчий директор мережі Чистенько.
“Ми прагнемо створювати акції лояльності, що охоплюють усі цільові аудиторії, – наголошує Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty. – Завдяки нашій концепції, позитивні емоції та подарунки отримують усі: діти, які знаходять всередині яєць іграшки та сюрпризи, а також дорослі, для яких ми приготували приємні бонуси у вигляді сертифікатів та шансу виграти суперприз від Прайзі”.
Акція діятиме до 8 грудня включно у понад 120 магазинах мережі Чистенько. Кількість акційних покупок необмежена, тому поспішайте порадувати себе та своїх близьких!
Довідка. Чистенько – мережа магазинів чистоти та догляду Чистенько входить до ритейл-напрямку компанії BERTA group. Мережа заснована у 2010 році у Житомирі, а у 2019 році бренд вийшов на національний рівень. Наразі налічується 120 магазинів Чистенько у 5 регіонах України.
Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлу та створює товари-блокбастери для FMCG. Art Nation Loyalty – фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.