Реклама тижня: моторошна акція від Burger King та Google проти LG і Samsung
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо кращі.
Burger King
Щоб відсвяткувати Хелловін, Burger King буде роздавати безкоштовну їжу з однією страшною умовою – замовити її потрібно в чаклунську годину.
Щодня напередодні 31 жовтня о 3 годині ночі протягом години у додатку Burger King з’являлася нова безкоштовна страва. Любителям фаст-фуду потрібно було просто скачати програму та дочекатися пропозиції. Для промоції цієї акції бренд створив відеоролик, де показано як саме в цей час вночі найбільш імовірною є поява духів, привидів та багатьох незрозумілих надприродних явищ. Але якщо любителі Burger King осмілять і прокинуться у найстрашніший час доби – о третій годині ночі найстрашнішого тижня на рік – то зможуть зіткнутись з дійсно паранормальним явищем: безкоштовними бургерами у додатку бренду.
Reebok
Reebok зняв ролик на підтримку нового позиціонування бренду. Новий короткометражний фільм розвиває концепцію “радикального спокою” та промотує спеціальну жіночу колекцію Radicalm.
У цьому ролику знялися молода зірка R&B Джойс Райс, а також співачка, модель і актриса Кендіс Крейг. Новий фільм продовжує підтримувати кампанію Reebok із переосмислення власної концепції. У цьому відео бренд через співачок звертається до своєї аудиторії, ставлячи їм питання: “Чи добре це взуття виглядає на моїх ногах” і закінчуючи такими, як “Де закінчуються мої ноги та починається земля?”
https://www.youtube.com/watch?v=-octMy_z6Ho
Puma
Puma продовжує партнерство з українськими артистами, і після проекту з Іваном Дорном випустила рекламу нових кросівок Suede Mayu за участі Alina Pash, яку зняв київський режисер Артем Шапіренко. У ролику звучить уривок нової пісні Аліни, яка увійде у її новий міні-альбом. А у відео ряді співачка демонструє, що у нових кросівках можна ходити на прогулянку, бігати, займатись спортом, кататися на велосипеді, тому що їх зручність і естетика ідеально впишуться у повсякденне життя.
Google у своєму новому відео ролику висміює смартфони LG та Samsung і називає 113 причин перейти на свої смартфони середнього класу Pixel 5а. Ролик пропонує кілька вагомих причин для покупки телефону – функція для боротьби зі спамом call screen, чудова інтеграція з сервісом Google, якісні фото та наворочений об’єктив. Ролик також показує, що пристрої можна використовувати як м’ясну дошку під час випікання пирога. У ролику також тонко висміюють конкурентів LG та Samsung. Це “найкращий телефон, на який можна переключитися, якщо виробник вашого старого телефону перестане виробляти телефони” (LG припинила виробництво телефонів у січні), і Google “відомий тим, що розробляє інтернет-сервіси”, а не тим, що займається створенням пральних машин.
https://www.youtube.com/watch?v=STZU8_p8-FU
Gap
Компанія Gap представила свою святкову маркетингову кампанію, присвячену коханню та доброті, яка ґрунтується на філософії роздрібного бренду «сучасний американський оптимізм», презентованій у вересні 2020 року. У хвилинному ролику американська співачка Кетті Перрі проживає ранок у класичному худі Gap та знімає відеокліп на кавер пісні The Beatles 1967 року “All You Need Is Love”.
У рамках кампанії Gap жертвуватиме $1 за кожен стрім нового каверу Перрі на Spotify до $100 000 для некомерційноъ організації Baby2Baby, що займається допомогою дітям із незаможних сімей.
https://www.youtube.com/watch?v=4zQZSFxl6Qs
Читайте також –
Реклама тижня: кривавий кетчуп Heinz, мантра бізнесу від ПриватБанк та суперсила від Київстар