АГРОМАТ провів пілотне впровадження маркетингової аналітики відвідувачів на базі WiFi

АГРОМАТ провів пілотне впровадження маркетингової аналітики відвідувачів на базі WiFi

20.02.2018 08:00
  677
rau

У чому полягає інноваційність технології, яку використовує АГРОМАТ, і які перші результати її впровадження.

На одному зі своїх майданчиків АГРОМАТ запустив в тестову експлуатацію хмарне рішення Volare, що надає ряд інструментів, покликаних підвищити ефективність служби маркетингу і аналітичного відділу компанії. Про це RAU повідомила прес-служба компанії-інтегратора рішення Айтіс.

За своєю суттю це аналітичне ПЗ, що розширює функціонал існуючої бездротової мережі WiFi на території магазину. Рішення надає зручний портал реєстрації користувачів в гостьовій мережі WiFi та, водночас, дозволяє наповнювати картку клієнта додатковою інформацією, формувати всіляку аналітику відвідувачів магазинів, вести таргінг і маркетингову взаємодію, проводити анкетування, збирати зворотній зв’язок від клієнтів і багато іншого.

За час проведення пілота база даних клієнтів поповнена даними про більш ніж 750 відвідувачів магазину. Це такі дані як ім’я та прізвище клієнта, стать, вік, адреса електронної пошти, номер телефону, ідентифікатор облікового запису соцмережі та ін. Для реєстрації в гостьовій мережі 55% відвідувачів використовували анкету, 38% віддали перевагу Facebook, 7% – Instagram. Відвідувачі мали можливість оцінити роботу магазину за допомогою заповнення форми зворотного зв’язку і поставити позначку «подобається» на сторінці АГРОМАТ в соціальній мережі Facebook. На малюнках 1 і 2 представлені приклади панелі управління Volare з аналітичними даними.

Малюнок 1 – Аналітика надання доступу до WiFi

У перший тиждень проведення пілота відзначався низький рівень кількості підключень клієнтів, що відображало слабку обізнаність відвідувачів магазину про існування сервісу гостьового доступу до мережі інтернет. Після розміщення інформаційних табличок в магазині ситуація відчутно змінилася – кількість підключень зросла в рази.

За даними зібраної статистики самий «гарячий» день тижня – субота, найменше відвідувачів реєструвалося по вівторках і п’ятницях. Дана статистика дозволяє оптимізувати планування людських ресурсів, промо-акцій і вартості оренди рекламних площ на території магазинів. Діаграми розподілу клієнтів за віком можуть враховуватися при розробці промо-пропозицій та інших маркетингових активностей для цільових аудиторій. Аналізуючи дані про моделі мобільних пристроїв відвідувачів можна побічно судити про рівень їх достатку, що корисно при плануванні асортименту товарів.

Малюнок 2 – Аналітика даних про користувачів

Рішення для своєї роботи використовує існуючу бездротову мережу на базі обладнання Cisco. Точки доступу Cisco використовують сучасні стандарти WiFi і містять ефективні антени, що підвищують чутливість прийому сигналу без втрати радіусу покриття. Точки доступу обладнані радіоінтерфейсом 2,4 і 5ГГц. Злагоджену роботу точок доступу забезпечує контролер бездротової мережі. Таке рішення дозволяє адаптувати параметри бездротової мережі в реальному часі, безперервно забезпечуючи високу якість покриття WiFi. Рішення Cisco підтримує функціонал MIMO для одночасної передачі сигналу по декільком антенам, що дозволяє обслуговувати клієнтські пристрої hi-end на максимальних швидкостях.

Наступним етапом АГРОМАТ і Айтіс планують пілотний запуск функціоналу аналітики присутності відвідувачів. Даний вид аналітики дозволяє отримувати інформацію про кількість відвідувачів, час їх перебування та інших подібних показниках незалежно від того, підключилися вони до гостьової мережі чи ні. Це дає шанс розширити можливості служби маркетингу й аналітичного відділу за рахунок надання більш повної інформації про відвідуваність магазину і ефективності маркетингових активностей.

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку