Двигун торгівлі: хто і як з рітейлерів рекламувався на ТБ в I кварталі 2019-го

Двигун торгівлі: хто і як з рітейлерів рекламувався на ТБ в I кварталі 2019-го

10.04.2019 08:04
  1700
rau

Євген Левченко, директор медіа-агенції Sigma, аналізує активність рітейлерів в I кварталі 2019 року.

Цей матеріал також доступний російською мовою

В цілому сезонність виходу рітейлерів у 2019 році повторює їх активності раніше: активний січень (знижки на розміщення від телеканалів) і поступове посилення активності до 8 березня, після якого відбувається падіння кількості рекламних оголошень в 2-3 рази. Причому активність після 8 березня в 2019 році нижче, ми це пов’язуємо із заздалегідь запланованою паузою активностей під вибори президента.

Якщо говорити про категорії та про рекламодавців, то бачимо таку картину: традиційні лідери (магазини електроніки) знизили активність, Алло взагалі зробив паузу в присутності на ТБ, а на перше місце вийшла категорія, яку ми умовно назвали marketplace. Ця категорія в I кварталі 2019 го була представлена ​​активною Rozetka.ua і новим гравцем Joom.com. Тобто Retail остаточно став Digital.

За пару тижнів до 8 березня кампанії, приурочені до святкування жіночого дня, запустили такі бренди як Vodafone, Comfy, Watsons. Пік ТВ-активності цих брендів припав на дев’ятий і десятий тиждень року. Єдиний бренд, що зберіг динаміку розміщення після 8 березня – Rozetka.

Ще одна цікава тенденція, на яку варто звернути увагу – зміна тривалості роликів. У всіх основних гравців скоротилася середня тривалість ролика. Основна тривалість повідомлення у лідерів категорії – 15 секунд, і тільки 4 гравці в категорії використовували ролики 30 секунд і більше. Це стало наслідком значного зростання цін на розміщення реклами на ТБ, і очевидно, що у майбутньому з ростом цін нас чекають все більш короткі повідомлення. Це стане новим викликом для маркетологів і креативних агентств – як в мінімальну тривалість укласти максимум інформації. Але, з іншого боку, з’являється можливість прориву через шум тих, хто продовжує використовувати довгі креативи.

Читайте також –

Погляд з екрану: як українські рітейлери рекламувалися на ТБ в 2018 році (інфографіка)


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14