 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 639
  639
			 
                 27.06.2022 08:50
 27.06.2022 08:50 3256
  3256
			        Серед українців суттєво зменшився інтерес до новин і соціальних мереж, проте зросла зацікавленність в онлайн-покупках. Про це свідчать дані проекту Kantar CMeter.
У травні всі новинні ресурси, соціальні мережі й месенджери, представлені у рейтингу популярних сайтів України, втратили в охопленні. Також вдвічі зменшилась середня частота контакту з сайтами новин в порівнянні з періодом початку російського повномасштабного вторгнення.
Після не довгої перерви українці повернулися до онлайн-покупок, завдяки чому Rozetka.com.ua, Olx.ua, Prom.ua та Еpicentrk.ua покращили свої показники охоплення. Rozetka знову увійшла до топ-5 найпопулярніших сайтів.
Зважаючи на ситуацію в країні українці активізувалися з пошуком роботи – Work.ua посів 24 місце в рейтингу. Успішний випуск поштових марок вдвічі збільшив охоплення сайту Ukrposhta.ua (12% інтернет-користувачів у травні 2022-го), який хоч і не потрапив до топ-25, але подолав 74 сходинки в рейтингу від березня 2022 (35-те місце проти 109-го місця).
За словами Ірини Ворон, керівника проекту Kantar CMeter, результати дослідження свідчать, що українці поволі адаптуються до життя в умовах війни та повертаються до своєї звичної активності в інтернеті. «Після аномального стрибка у березні, коли українці не розуміли що станеться в подальші декілька годин, нині інтерес до новин скоротився. Дещо стабілізувалося користування Telegram, який також сприймається населенням як джерело отримання новин. Зараз українці поволі повертаються до звичної активності в інтернеті: онлайн-шопінгу, перевірки погоди, дистанційного навчання та пошуку роботи», — зазначила вона.

Читайте також –
Обмін активами: власники MakeUp поміняли Panama на Parfums.ua
 
									 
  
			 639
  639
			 
									 
  
			 222
  222
			 
									 
  
			 250
  250