За 2022-й плануємо відкрити не менше десяти магазинів по всій Україні: як іспанський бренд Mucho gusto увірвався до рітейлу України

За 2022-й плануємо відкрити не менше десяти магазинів по всій Україні: як іспанський бренд Mucho gusto увірвався до рітейлу України

08.02.2022 08:15
  1728
Дарія Осіїк

Мережа магазинів іспанської гастрономії Mucho gusto з недавніх пір представляє свій продукт на теренах України. Компанія належить іспанському консорціуму Mucho Gusto Familia, який обʼєднує міжнародний експорт, рітейл та підприємства з виробництва продуктів харчування.

Читати російською мовою

Українська мережа позиціонує себе як гастрономічний бутік, який працює у форматі шоуруму та гастробару. Представники головного офісу торгового оператора дали ексклюзивне інтервʼю All Retail та пояснили, чому Mucho gusto — це затишний куточок Іспанії у галасливому Харкові та динамічній Одесі. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами цього матеріалу.

 Про ідею створення та розвитку бренду Mucho gusto

Ідея представити унікальний іспанський гастрономічний продукт в Україні, за смаком якого щорічно мільйони туристів літають в Іспанію, була у нашого керівництва приблизно останні десять років. В Україні вже є досить відомі представники у цій сфері бізнесу, але вони пропонують продукцію з різних країн Європи. Ми ж хотіли створити гастрономію саме іспанської кухні — чисто іспанські продукти класу «gourmet» та ексклюзивні фермерські товари, які ніколи раніше не можна було побачити на полицях українських магазинів. Тому поєднали іспанський продукт з українським та запустили мережу магазинів іспанської гастрономії Mucho gusto. Загалом хотіли стартувати з проектом у 2020 році, але через пандемію, в якій Іспанія та Італія постраждали найбільше, ми були змушені взяти паузу і розпочали вже у 2021 році.

Про процес доставки продукції з Іспанії в Україну та онлайн-магазин

Ми є офіційним імпортером. Завозимо всю продукцію з Іспанії, маємо свій склад у Барселоні, прямі контракти з усіма постачальниками, більшість яких є ексклюзивними. Таким чином, ми ексклюзивно продаємо низку іспанських FMCG брендів в Україні. Вся логістика від закупівлі продукції виробників, до її прибуття магазин повністю виконується нами.

Зараз ми запускаємо наш новий сайт — mucho-gusto.com.ua і в нас буде обовʼязкове позиціонування через онлайн-формат. Кожен зможе купити нашу продукцію за декілька кліків та отримати доставку додому чи через відділення Нова пошта.

Про концепцію мережі

Наша місія — дати українцям якісний іспанський продукт за низькими цінами, реалізуючи його через мережу Mucho gusto. Наші ресурси дозволяють формувати доступні ціни: ми самі закуповуємо продукти і самі їх продаємо.

Також з весни ми почнемо запрошувати справжніх професійних іспанських кортадорів та сирних сомельє для проведення презентацій, майстер-класів та авторських шоу, як це давно існує в іспанській культурі. Ми частинками інтегруємо смак Іспанії в Україну. Зокрема, ми практикуємо випічку іспанського хліба та розвиваємо формат кавʼярень у наших магазинах. Бренд Mucho gusto націлений на потужний розвиток українського ринку рітейлу та колаборацію з вітчизняними операторами, з якими ми також плануємо співпрацю.

Про співпрацю з українськими операторами та розвиток у регіонах

Ексклюзивність нашої основної продукції означає, що ніхто крім нас не може імпортувати її в Україну. Саме тому наша мережа магазинів іспанської гастрономії має намір розвивати ринок України за допомогою провідних представників українського рітейлу через співпрацю.

Перший магазин ми відкрилиу липні 2021 року, а напередодні 2022 року – у Харкові. Наразі ведеться підготовка нового магазину в Ужгороді. Загалом, протягом цього року плануємо відкрити не менше десяти магазинів по всій Україні. При цьому компанія відкриває магазини як самостійно, так і через франчайзингову мережу.

Про цільову аудиторію Mucho gusto та головні товарні категорії

Наша мережа націлена на середній клас українців і вище. У нас є ексклюзивні преміальні продукти та продукти не із класу «gourmet», відмінної фермерської якості, які можуть купити українці.

Зараз флагманами продажів в наших магазинах є хамони, ковбаси chorizo, сири манчего та всілякі делікатеси.

Про маркетингові інструменти для залучення клієнтів

Привертати увагу потенційних клієнтів допомагають дегустації, акції та різноманітні заходи, які приурочені до іспанських свят. Також просуваємось через інтернет та соціальні мережі. Крім основного офіційного профілю компанії, у кожного з наших магазинів Mucho gusto є свій профіль в інстаграм.

Про розвиток франчайзингової мережі та вимоги до локації магазину Mucho gusto

Вартість перших десяти франшиз проекту Mucho gusto наразі складає 10 000 євро. Командою бек-офісу ми все робимо «під ключ»: якщо інвестор не має свого приміщення – шукаємо відповідну локацію через асоціацію ріелторів України, робимо аналіз, затверджуємо. Наші дизайнери-архітектори роблять 3D-візуалізацію магазину. Також ми підбираємо холодильне та касове обладнання, паралельно знаходимо та навчаємо персонал. А далі займаємося регулярним постачанням іспанських продуктів харчування та постійним розширенням асортименту.

Потенційна локація торгової точки – це червона лінія з середньою площею приміщень від 50–100 кв.м. Наприклад, наш перший магазин в Одесі на проспекті Шевченка, 8/2 має площу 85 кв.м, у Харкові (у центрі міста на просп. Науки, 15) — 110 кв.м, там є продуктовий відділ, винний зал та тапас бар. В цілому, ідеальне місце під наш концепт — це зона street-retail, торговий центр або новий житловий комплекс. Розглядаємо приміщення до 150 кв.м. Докладно ці умови прописані у нашій комерційній пропозиції про франшизу.

Про рішення розвивати франчайзинг та вимоги до франчайзі

Мета компанії Mucho gusto — розвиток власної мережі магазинів та завоювання ринку України як найбільший постачальник іспанських продуктів харчування. Технічно, щоб самостійно відкрити п’ять магазинів, потрібно хоча б рік. А через франчайзингову мережу ми можемо відкрити 25 магазинів за цей же період. Попит серед охочих приєднатися до нашої мережі досить великий і ми навіть змушені відмовляти частині заявок у містах, де вже викуплено або заброньовано квоти на відкриття під нашим брендом.

Ми вже реалізуємо постачання продукції з 38 ексклюзивно підписаними фабриками та підприємствами з Іспанії. А через рік-півтора ми плануємо подвоїти цей список виробників завдяки власній мережі магазинів, що швидко зростає, і ринку збуту продукції.

Франчайзинг — наш метод масштабування бізнесу та розвитку мережі, як це робить увесь світ. За півроку вже продано вісім франшиз і це лише маленький початок великої міжнародної мережі. Наприклад, тільки за перші 2–3 дні просування посту в Instagram про франшизу, ми отримуємо від 50 до 60 коментарів та приватних заявок на надання подробиць про франшизу.

Наш потенційний франчайзі — кожен охочий підприємець України чи країн СНД із досвідом ведення бізнесу. Але найголовніше — це бажання мати смачний та прибутковий бізнес.

Про плани на 2022 рік

Ми маємо власну лінійку продукції Mucho gusto. Після відкриття пʼятого магазину, почнемо завозити ці продукти харчування вперше в Україну. Це будуть хамони, сири та соуси. Також проводитимемо для українців іспанські та каталонські свята, поєднані зі смачними гастрономічними заходами, наприклад, дні іспанської паейлі.

Хочемо, щоб наш проект, крім слова «бізнес» або «рітейл», також асоціювався з частинкою іспанської гастрономічної культури, яка є дуже смачною та особливою.

Читайте також – 

Змінюйся або помри: як та навіщо українські рітейлери експериментували з новими форматами у 2021 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку