Українці в 2017 році витратили на телефони та комп’ютери 30 млрд грн
У минулому році в Україні було придбано 6 млн мобільних телефонів і 500 000 ноутбуків.
За минулий рік українці витратили на мобільні телефони понад 22 млрд грн – в рази більше, ніж на будь-яку іншу персональну електроніку. Такі дані наводять компанії GfK Ukraine і MOYO.ua, проаналізувавши покупки українців.
Незважаючи на те, що сума в 22 млрд грн здається величезною, за неї було куплено близько 6 млн телефонів і смартфонів (в середньому 3 700 грн за одиницю). З огляду на попит минулого року, аналітики підрахували, що нові мобільники українці купують, в середньому, раз в 5-6 років (без урахування ринку б/в пристроїв і покупок за кордоном).
Найбільш продаваними смартфонами в мережі MOYO.ua виявилися пристрої від Samsung, Apple та Huawei. Найбільший попит був на «бюджетник» Samsung Galaxy J3. Серед кнопкових телефонів лідерство утримують «бабусяфони» Sigma.
Що стосується планшетних комп’ютерів, то за даними GfK Ukraine за минулий рік в Україні їх продано всього близько півмільйона на суму 2,2 млрд грн, середня ціна за одиницю – 4100 грн.
Найпопулярнішими моделями, за даними MOYO.ua, в 2017 році були представники лінійки Samsung Galaxy Tab, а також Lenovo Tab 3 Essential.
Ноутбуків українці купили майже стільки ж, скільки і планшетних комп’ютерів – трохи більше півмільйона. При цьому витрати на цю техніку склали 6,4 млрд грн (близько 12 000 грн за одиницю). У MOYO.ua вказують, що в минулому році найбільшим попитом користувався ноутбук Hewlett Packard 250 G5, вартість якого становить трохи більше 6 000 грн.
Сумарно на телефони, планшети і ноутбуки за минулий рік українці витратили понад 30 млрд грн. Тоді як на всю іншу персональну техніку і аксесуари – близько 9 млрд грн.
Аналітики відзначають, що відеокамери і фотоапарати все менше цікавлять українців: на цю техніку сумарно було витрачено приблизно 700 млн грн – менше, ніж на навушники і гарнітури. Ще одним із трендів 2017 року стала портативна акустика – на мобільні колонки українці витратили понад 400 млн грн, і попит на неї продовжує зростати.
Довідка. MOYO.ua – мультиформатна мережа магазинів, що об’єднує стандартні роздрібні магазини і інтернет-магазин. Компанія була створена в 2009 році, а вже зараз її мережа об’єднує 60 магазинів і представлена в 31 місті України. Клієнти також можуть оформити замовлення в інтернет-магазині www.moyo.ua.
GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, яка вивчає ринки в Україні, Молдові та Білорусі. Компанія входить до міжнародної дослідницької мережі GFK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі.
Читайте також –