Ігор П’єх, Бюро вин: Шукаємо можливості розвивати Bad Boy в інших містах

Ігор П’єх, Бюро вин: Шукаємо можливості розвивати Bad Boy в інших містах

20.08.2018 08:15
  3792
Дарья Златьева

GoodWine і Бюро Вин прийняли рішення про розвиток мережі супермаркетів алкоголю Bad Boy: перший магазин вже формує 5% в обороті. Інвесторів цікавлять торгові площі в містах-мільйонниках України.

Через дев’ять місяців після старту нового проекту Ігор П’єх, комерційний директор Бюро Вин, розповів про результати роботи першого магазину.

Магазин-склад площею 1200 кв. м – роздрібний проект власників GoodWine та компанії Бюро Вин, почав роботу в листопаді минулого року. Склад-магазин розташовується в будівлі на території житлового комплексу RiverStone, на Дніпровській набережній, 14 К.

“Локацію ми вважаємо вдалою: магазин вийшов на планові показники відразу після старту, в листопаді. Повернути інвестиції плануємо протягом п’яти років, а точку беззбитковості повинні пройти вже в цьому місяці”, – говорить Ігор П’єх.

Раніше Ігор розповідав, що тільки на капітальні витрати (ремонт, обладнання та інше) було витрачено понад 20 млн грн.

Частка магазину BadBoy в обороті Бюро Вин вже становить 5% і продовжує зростати, оскільки клієнтська база ще формується.

Bad Boy працює в “демократичному форматі”, чим кардинально відрізняється від іншого проекту власників Бюро вин – GoodWine. Вибір напоїв в торговій точці досить широкий – всього представлено близько 5000 SКU. Покупець здійснює покупку в середньому раз на місяць, із середнім чеком трохи більше $20. У програмі лояльності зареєстровано понад 12 000 клієнтів. “За нашими даними, більшості з них від 30 до 40 років, це успішні молоді люди з власним автомобілем”, – уточнює Ігор.

Невелика частина асортименту Bad Boy представлена ​​напоями преміум-класу, близькими по сегменту до GoodWine. Їх можна придбати в огородженому вітринами “магазині в магазині”. Поки ці напої не особливо затребувані. “Все за планом, потрібен час, щоб наш клієнт доріс до них”, – говорить топ-менеджер.

Розширювати асортимент за рахунок інших категорій в компанії не планують, оскільки Bad Boy – це “свій магазин алкоголю”, і до речі, левову частку його покупців становлять чоловіки.

Оскільки компанія задоволена результатами роботи магазину, проект планують розвивати далі. “Цікавлять міста-мільйонники. Нам потрібно окреме приміщення площею від 1500 кв. м, зі скляним фасадом і висотою стелі від 5 кв. м з паркуванням мінімум на 25 машин. Приміщення – це найскладніше завдання”, – констатує Ігор П’єх.

Читайте також –

Власники Good Wine відкрили склад-магазин Bad Boy на Лівому березі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1159
Усі новини ринку