Головна > Досвід > Історія вихідного дня > Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році
Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році

Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році

Цей рік може стати проривним у сфері нового дизайну упаковки для різних товарів, яка допомагає брендам виділитися серед конкурентів. Marketing Media Review зібрав топ-тренди в дизайні упаковки, актуальні в 2020 році.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сучасні дизайнери виходять за межі форми дизайну – від функції до естетики. Серед нових тенденцій – метаморфози, ретрофутуризм та упаковка, яка розповідає історію. Портал MMR.ua виділив 11 топ-трендів в дизайні упаковки 2020 року, ґрунтуючись на даних австралійської компанії 99designs.com, яка управляє платформою для дизайнерів-фрілансерів, зводячи їх з замовниками. RAU публікує адптовану версію статті.

Упаковка, яка розповідає історію

Якщо бренди хочуть встановити зв’язок зі своїми покупцями в 2020 році, упаковка їх продуктів повинна розказувати історії. Це особливо важливо для продуктів, які продаються онлайн, оскільки їх не можна відразу побачити і помацати.

Передбачається, що в 2020 році бренди зроблять більш комплексний підхід до дизайну упаковки і будуть використовувати її для донесення ключового повідомлення та побудови більш глибокого зв’язку з покупцями.

Метаморфози

Компаніям потрібно створювати щось унікальне і значуще, що знаходить відгук у покупців. Ось чому одним із трендів стануть метаморфози, коли один елемент дизайну трансформується в інший. Наприклад, птахи стають фруктами, ландшафт – тваринами і так далі.

Така упаковка не тільки розповідає історію бренду або продукту, а й стає арт-об’єктом.

Ретрофутуризм

Ретро і футуристичний дизайн можуть чудово уживатися разом, викликаючи почуття ностальгії й очікування. У 2020 році дизайнери будуть використовувати існуючий тренд градієнта (плавний перехід одного кольору в інший, при цьому кількість кольорів не обмежена – прим. ред.) в якості відправної точки для створення упаковки, яка буде об’єднувати елементи ретро і футуризму для створення незабутнього дизайну.

Тому можна побачити разом неонові відтінки, сміливі градієнти, елементи ретро-дизайну, такі як мінімалістське лого і старі шрифти.

Розводи та розмиті образи

Ця тенденція виведе градієнти на наступний рівень, розмиваючи краї, створюючи більш абстрактний вид, який буде виглядати ультрасучасним в 2020 році.

Крім того, очікується, що дизайнери застосують розмиття до зображень, створивши ефект абстрактного градієнта, який приверне споживачів, оскільки вони спробують розгледіти зображення за розмиванням.

Максималізм і безліч деталей

Мінімалізм завжди буде присутній в дизайні упаковки. Але оскільки багато експертів прогнозують економічний спад в 2020 році, все більше споживачів будуть прагнути до відчуття розкоші і марнотратства в своїх продуктах. Особливо коли економіка може перешкодити їм скористатися іншими високоякісними товарами та послугами, наприклад, такими як дорогий відпочинок.

Тому максималізм в дизайні упаковки буде в моді в цьому році. Оскільки все більше брендів почнуть експериментувати зі стилем дизайну упаковки, фокусуючись на красивих деталях, щоб передати відчуття розкоші.

Очікуються складніший і деталізований дизайн, більш багаті, глибокі колірні палітри, а також більш помітне використання патернів (візерунки з часто повторюваних елементів – прим. ред.).

Экологічна упаковка

Зміна клімату офіційно стала кризою. Таким чином, одним з найважливіших напрямків дизайну упаковки 2020 року полягає у використанні брендами більш екологічного підходу до упаковки.

Як очікується, все більше брендів почнуть використовувати більш екологічні матеріали, перейшовши до упаковки, яку легко переробляти, звівши до мінімуму кількість матеріалів, необхідних для виготовлення упаковки або взагалі відмовитися від неї (наприклад, продукти без упаковки в магазинах Lush).

Натуральні і непомітні відтінки кольорів

Тренд екологічності буде поширюватися не тільки на матеріали, але і на кольори, які бренди вибирають для своїх палітр. У 2020 році компанії шукають більш непомітні і природні тони для своєї продукції.

Як зазначає 99designs, в останні кілька років переважали яскраві пастельні кольори і блискучі глянсові, навіть пастельні металеві градієнти. Однак у 2020 році бренди шукають більш непомітні і природні тони для своїх продуктів. Це особливо добре видно в індустрії органічних продуктів харчування і косметики; всі види слабо насичених зелених, синіх і коричневих відтінків будуть модними в цьому секторі.

Акуратно структуровані макети

Структуровані макети стануть головним трендом у світі упаковки. Йдеться про використання шрифтів в дизайні. Текст, що складається із різних комбінацій шрифтів, розділений чіткими лініями, які ділять простір на акуратні і збалансовані простори, полегшуючи читабельність та почуття структури, яке подобається покупцям.

Нові конструктивні форми для традиційних продуктів

Очікується також, що в 2020 році бренди відмовляться від більш традиційних конструктивних форм (таких як стандартна коробка або пляшка) заради більш унікальних і незвичайних ідей упаковки.

Бренди використовуватимуть конструктивну форму, щоб посилити свій брендинг і розповісти історію свого товару (наприклад, бренд фарби, який перетворює упаковку у форму палітри або сервіс доставки, який упаковує фрукти і овочі в пакет, схожий на фермера).

Голографічні ефекти на чорному тлі

Ще один тренд упаковки – використання градієнтів з голографічним ефектом, коли упаковка переливається різними кольорами. Цей тренд пов’язаний із захоплюючим ефектом блискучої різнокольорової “металліки”, який дизайнери поєднують з графікою і чорним або білим фоном для створення більш яскравого враження.

Прозора упаковка, через яку видно колір

У багатьох продуктів, таких як напої або засоби по догляду за шкірою, є свій власний колір, який бренди все частіше будуть використовувати як частину дизайну упаковки.

Очікується, що в цьому році все більше брендів будуть експериментувати з прозорою упаковкою, накладанням елементів дизайну на прозорий матеріал і використанням кольору продукту в дизайні заради контрасту і акценту цих елементів.

Джерело MMR.ua

Читайте також –

15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи

Про автора