10 жовтня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу”

10 жовтня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу”

02.10.2024 01:30
  1266
rau

Ми зібрали провідних експертів українського ритейлу, щоб допомогти маркетинговим командам підготуватися до сезону розпродажів і зробити його більш ефективним. Експерти поділяться своїм досвідом, а команда CDP eSputnik розповість про інструменти, які зроблять кампанії ще більш успішними.

Дата: 10 жовтня

Тривалість: 14:00 – 18:00

Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall

Захід для членів і партнерів RAU

Реєстрація обов’язкова і триватиме до 12:00 9 жовтня. 

Експерти події:

  1. Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін 
  2. Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group 
  3. Наталія Леплє, директор управління CRM системи мережі аптек АНЦ 
  4. Максим Кучко, директор з маркетингу MD Fashion 
  5. Олег Лєсов, CPO eSputnik 
  6. Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik 
  7. Аліна Пшеничникова, Head of Product & Marketing Retention Dep Netpeak  

Програма заходу:

14:00 – 14:30 – реєстрація.

14:30 – 15:00 – презентація: Як змінюються показники бізнесу під час сезонних розпродажів

Спікер: Олег Лєсов, CРO eSputnik

Тези виступу: 

  • Порівняння ключових метрик під час сезонних розпродажів з іншими періодами року.
  • Залучення vs утримання: де краще інвестувати під час розпродажів?
  • Стратегічний вибір каналів для максимізації результатів.
  • Роль мобільних застосунків у збільшенні продажів під час сезону.

Як підготуватися та досягти максимум в сезон розпродажів: рекомендації найбільших ритейлерів (кейси)

15:00 – 15:25 – презентація: RFM + кластери =  30% ріст конверсії в CRM

Спікери: Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін та Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group 

Тези виступу:

  • RFM-сегментація в ритейлі. Як активувати і утримувати клієнтів, збільшуючи продажі, особливо у високий сезон. 
  • Кластерний аналіз. Як побудувати кластерний підхід, поєднати його з RFM (і чому це важливо), як створити матрицю комунікацій, яка враховує RFM та кластери і які результати це приносить бізнесу.

15:25 – 15:50 – презентація: Програма лояльності, як основний інструмент CRM (системи управління поведінкою клієнтів)

Спікер: Наталія Леплє, директор управління CRM системи мережі аптек АНЦ 

Тези виступу:

  • Необхідні елементи системи управління поведінкою клієнтів
  • Стратегія клієнторієнтованості
  • CRM система (ПО)
  • Програма лояльності (формат, структура, база)
  • Сегментація
  • CEM/CC (збір зворотнього зв’язку від клієнтів)
  • Напрямки та приклади застосування (кейси), в тому числі сезонні

15:50 – 16:10 Кава-пауза

16:10 – 16:30 – презентація: Експрес-підготовка до сезонних розпродажів: що можна покращити, коли час обмежений

Спікер: Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik

Тези виступу:

  • Додавання каналу віджети для збільшення залучення аудиторії до взаємодії з брендом.
  • Оптимізація повідомлень на основі алгоритмів штучного інтелекту.
  • Впровадження Telegram-боту в ланцюжки комунікацій для оперативної підтримки клієнтів за допомогою автоматизованого рішення.
  • Використання гейміфікації в розсилках, віджетах та ботах для підвищення активності користувачів.

16:30 – 16:50 – презентація: Довгостроковий ефект сезону розпродажів: що робити після Black Friday

Спікер: Аліна Пшеничникова, Head of Product & Marketing Retention Dep, Netpeak

Тези виступу:

  • Використання AI в сегментації для точного таргетингу та прогнозування майбутніх покупців. 
  • Роль персоналізації у підвищенні конверсій та прогнозування уподобань. 
  • Як зробити масові розсилки персоналізованими. 

16:50 – 17:30 – Панельна дискусія “Роль технологій та інновацій у підвищенні продажів під час сезону розпродажів”

Ключові питання: 

  1. Які технології ви впровадили у своїй компанії для підвищення продажів під час високого сезону і які результати це принесло?
  2. Які стратегії ви використовуєте для залучення та утримання клієнтів під час високого сезону?
  3. Які ШІ-інструменти допомагають в автоматизації та персоналізації маркетингу під час високого сезону?
  4. Як використання різних каналів комунікацій (email, віджети, push, месенджери) впливає на успіх кампаній?
  5. Які інструменти ви плануєте впровадити до наступного високого сезону і які результати очікуєте від їх використання?

Експерти панельної дискусії:

  • Валерія Русаненко, CMO Pandora в Україні
  • Максим Кучко, директор з маркетингу MD Fashion
  • Наталія Хомік, директорка з маркетингу Територія мінімальних цін

Модератор: Олег Лєсов, CPO eSputnik

17:30 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.

З будь-яких питань звертайтеся до Наталії Підвишенної, Client-manager:  

Телефон: +38 050 313 74 53  

E-mail: n.pidvyshenna@rau.ua 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку