Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року

12.11.2019 01:20
  372
Микола Маранчак

Редакція EVO.Business підготувала рейтинг найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в жовтні 2019 року. Джерело даних — сервіс SimilarWeb.

Цей текст доступний також російською мовою

Згідно з даними EVO.Business, самий відвідуваний маркетплейс України — Prom.ua. За ним йдуть Rozetka і Aliexpress. У компанії відзначають, що враховувався лише трафік з України.

Також компанія опублікувала іншу цікаву інформацію щодо найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні.

З яких пристроїв заходили користувачі

Desktop і mobile, жовтень 2019

У EVO звернули увагу на цікаву закономірність: на українські маркетплейси користувачі частіше заходять з мобільних, ніж з десктопу. У той час, як на китайські та американські – переважно з комп’ютера.

Скільки часу користувачі в середньому проводять на сайті

Середня довжина сеансу (жовтень 2019)

Найбільше часу — 13 хвилин за сеанс — користувачі проводять на Shafa.ua. Це можна порівняти з показниками соцмереж. Наприклад, в Facebook в середньому сеанс триває 11 хвилин. Швидше за інших з топових маркетплейсів користувачі виходять з Allo.ua і Zakupka.com – 4 хвилини.

Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок

Кількість сторінок за сеанс (жовтень 2019)

Рекордсмен за кількістю переглянутих за раз сторінок — теж Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса — тут покупці не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.

Джерело: EVO.Business

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Rozetka стала найпопулярнішим інтернет-магазином іграшок України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку