1 квітня RAU проводить вебінар “Як зберегти партнерські відносини під час кризи”

1 квітня RAU проводить вебінар “Як зберегти партнерські відносини під час кризи”

31.03.2020 10:15
  249
rau

1 квітня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять CEO Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов і операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин. Модератор вебінару – голова правління Асоціації рітейлерів України Андрій Жук.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо взяти участь у вебінарі “Як зберегти партнерські відносини під час кризи”. Попередня реєстрація обов’язкова!

Зареєструватися на вебінар

Теми онлайн-зустрічі:

– Відносини між орендарями та орендодавцями під час карантину, прогнози на майбутнє
– Тенденції онлайн-продажів, чи збережеться тренд після карантину
– Робота з персоналом
– Чим може допомогти держава бізнесу
– Які наслідки принесе ця криза для бізнесу
– Питання аудиторії.

Спікери:

Максим Гаврюшин – операційний директор Budhouse group (торгові центри Fabrika-Херсон, Fabrika-Запоріжжя, Lubava, Nikolsky, Yessa, Hartz, Forum Lviv, готель Four Points by Sheraton ZP, БЦ Khortitsa Palace, комплекси апартаментів преміум класу Linden, Mariinsky та інші). З 2014 року Максим є головою Національного комітету Міжнародної ради торгових центрів (ICSC) в Україні та членом консультативної Європейської Ради ICSC.

Максим Гаврюшин – практикуючий фахівець в області управління проектами, досліджень, маркетингу, консалтингу житлової та комерційної нерухомості, управління діючими торговими центрами. У 2017 і 2018 роках двічі був відзначений нагородою “Персона року в девелопменті” за версією Retail & Development Business Awards.

Сергій Бадрітдінов – генеральний директор компанії Intertop Ukraine, що входить до складу групи компаній MTI. Станом на жовтень 2019 року під управлінням компанії в 27 містах України діють 136 магазинів чотирнадцяти мульти – і монобрендових мереж: Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, дитяча мережа Intertop kids, аутлети Intertop outlet і Birka. У портфелі компанії більше 200 брендів і власна торгова марка Braska. Крім офлайн-роздробу, компанія розвиває напрямок електронної комерції, а сайт онлайн-магазину intertop.ua підтримує всі сценарії омніканальності.

Зареєструватися на вебінар

Модератор:

Андрій Жук – співзасновник і голова правління Асоціації рітейлерів України, Youtube-блогер, ведучий програми “За рамками рітейлу”.

Має близько 15 років досвіду роботи в рітейлі і девелопменті. У 2005-09 роках очолював департамент оренди групи Амстор. У 2009-17 роках очолював мережу ювелірних супермаркетів Укрзолото. У 2013 році став співзасновником і відтоді входить до складу Правління Асоціації рітейлерів України.

  • Дата: 1 квітня
  • Час: 11:00 — 13:00

*Участь безкоштовна.

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  49
Усі новини ринку