Амбасадором бренду Золотий Вік стала співачка NK | Настя Каменських

Амбасадором бренду Золотий Вік стала співачка NK | Настя Каменських

18.02.2021 04:02
  2668
rau

Ювелірний завод Золотий Вік – лідер на ювелірному ринку України. За 21 рік існування, бренд став по-справжньому культовим.

Більшість українських сімей пов’язують найважливіші події свого життя із прикрасами від Золотий Вік: будь то каблучка на заручини або обручки на весілля, хрестик на хрещення дитини чи просто подарунок на День народження. У чому ж секрет цього успіху? Справа в тому, що основною цінністю мережі Золотий Вік є почуття. Тому, купуючи прикраси цього бренду, покупці отримують не просто вишукані коштовності, – а ще особливий символ, який нагадуватиме про важливу подію їхнього життя.

Маючи довгу історію та традиції, Золотий Вік при цьому залишається відкритим до змін і оновлення. Саме тому, у 2021 році було вирішено представити нового амбасадора бренду. Ним стала відома українська артистка NK | Настя Каменських, творчість якої популярна як в Україні так і за її межами. Співачка являє собою чудовий приклад для наслідування та представляє сучасні тренди, стиль і унікальне бачення краси. NK є уособленням особливих сімейних і духовних цінностей, любові та найсильніших почуттів, про які вона співає та розповідає на сторінках своїх соціальних мереж. Співачка вірить, що почуття – це основа всіх важливих серцю подій, та відносин. Це повністю співпадає з цінностями бренду «Золотий вік», саме тому NK стала новим амбасадором.

1 лютого відбулась прем’єра нової рекламної кампанії, де  головною тезою оновленого бренду став вислів «Почуття прикрашають». Програма просування передбачає розміщення на телебаченні, радіо, в Інтернеті, соцмережах та на зовнішних носіях.

Мережа магазинів Золотий Вік запрошує покупців оцінити зміни та особисто відчути, що почуття прикрашають.

Читайте також –

Огляд Jewelry&Accessories: Укрзолото, Pandora, Tous, Sova, Золотий Вік та інші


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність

Ритейл нерухомість — це завжди великі об’єми скління, особливі вимоги до прозорості та антивандальності скла, а також...
time icon   
  316