За межами хліба. На ринку з’являться вафлі, печиво та снеки бренду Київхліб

За межами хліба. На ринку з’являться вафлі, печиво та снеки бренду Київхліб

Сьогодні
Оксана Дудка

Alviva Group, провідний гравець харчової промисловості України, анонсує розширення асортиментного ряду бренду Київхліб новою категорією продуктів – сухими кондитерськими виробами (СКВ).

 

До нової категорії увійшли вафлі, затяжне і цукрове печиво, снекова соломка та сушка. Загалом асортиментний ряд бренду поповнився двома десятками нових продуктів, що стало найбільшим розширенням асортименту КИЇВХЛІБ за останні роки.

"Диверсифікація та розширення асортиментного ряду бренду є ключовою частиною стратегії групи, спрямованої на посилення наших позицій як на локальному, так і на глобальних ринках. Продукція з нової категорії продаватиметься в Україні та експортуватиметься, – коментує Іван Луцій, керівник з маркетингу напрямку СКВ Alviva Group. – Нові продукти повністю відповідають актуальним запитам споживача щодо якості та сучасному профілю смаків".

Виробництво продукції з нової продуктової категорії розпочалося у 2025 році на підприємствах групи у місті Києві. Загальна виробнича потужність – 500 тонн продуктів з нової категорії на місяць.

Асортимент сухих кондитерських виробів Київхліб включає понад 20 найменувань:

  • Вафлі: хрумкі класичні вафлі з 75% ніжної начинки у смаках "Tropic Coco" (кокос), "Choco Nuts" (какао та лісові горіхи) та "Milky Joy" (молочні);
  • Печиво: представлене як затяжним печивом Maria (з цільнозерновим борошном та з кальцієм), так і ніжним цукровим печивом Tea Biscuits (вершкове, вершково-кокосове, какао);
  • Пряники з начинкою: ароматні пряники в глазурі з фруктово-ягідною начинкою, що містить 20% яблучного пюре, зі смаками червоної смородини, лохини, журавлини, груші, а також з ароматом шоколаду “Dark Choco”;
  • Класична соломка: оновлена класична солодка та фруктова соломка з додаванням яблучного пюре.;
  • Снеки: інноваційні гастрономічні рішення, такі як Соломка Sticketti та Сушки Bagolini зі снековими смаками (смажена цибуля, чилі-томат, солона карамель).

Незабаром продукти з нової категорії з’являться в українських торгових мережах.

Виведення нових категорій стало можливим завдяки інвестиціям у модернізацію, автоматизацію та запуск нових виробничих ліній. Обсяг інвестицій на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-25 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності.

Сьогодні КИЇВХЛІБ є лідером хлібобулочної галузі України з часткою ринку 13%. Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом КИЇВХЛІБ становить 310-320 тонн. Продукція бренду експортується до понад 30 країн світу.

Більше про продукцію бренду Київхліб: https://kyivkhlib.ua/

Довідка. Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об'єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – "Сприяти здоров'ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування".  Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, КИЇВМЛИН. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн, а сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн. Зі штатом понад 6000 співробітників Alviva Group входить до топ-100 найкращих роботодавців України за версією видання «топ-100. Рейтинги найбільших» та топ бізнес-інвесторів в освіту у 2022-25 роках, і є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4000 гектарів у Київській та Чернігівській областях.  Вебсайт групи: alvivagroup.com


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also