За межами хліба. На ринку з’являться вафлі, печиво та снеки бренду Київхліб
Alviva Group, провідний гравець харчової промисловості України, анонсує розширення асортиментного ряду бренду Київхліб новою категорією продуктів – сухими кондитерськими виробами (СКВ).
До нової категорії увійшли вафлі, затяжне і цукрове печиво, снекова соломка та сушка. Загалом асортиментний ряд бренду поповнився двома десятками нових продуктів, що стало найбільшим розширенням асортименту КИЇВХЛІБ за останні роки.
"Диверсифікація та розширення асортиментного ряду бренду є ключовою частиною стратегії групи, спрямованої на посилення наших позицій як на локальному, так і на глобальних ринках. Продукція з нової категорії продаватиметься в Україні та експортуватиметься, – коментує Іван Луцій, керівник з маркетингу напрямку СКВ Alviva Group. – Нові продукти повністю відповідають актуальним запитам споживача щодо якості та сучасному профілю смаків".
Виробництво продукції з нової продуктової категорії розпочалося у 2025 році на підприємствах групи у місті Києві. Загальна виробнича потужність – 500 тонн продуктів з нової категорії на місяць.
Асортимент сухих кондитерських виробів Київхліб включає понад 20 найменувань:
- Вафлі: хрумкі класичні вафлі з 75% ніжної начинки у смаках "Tropic Coco" (кокос), "Choco Nuts" (какао та лісові горіхи) та "Milky Joy" (молочні);
- Печиво: представлене як затяжним печивом Maria (з цільнозерновим борошном та з кальцієм), так і ніжним цукровим печивом Tea Biscuits (вершкове, вершково-кокосове, какао);
- Пряники з начинкою: ароматні пряники в глазурі з фруктово-ягідною начинкою, що містить 20% яблучного пюре, зі смаками червоної смородини, лохини, журавлини, груші, а також з ароматом шоколаду “Dark Choco”;
- Класична соломка: оновлена класична солодка та фруктова соломка з додаванням яблучного пюре.;
- Снеки: інноваційні гастрономічні рішення, такі як Соломка Sticketti та Сушки Bagolini зі снековими смаками (смажена цибуля, чилі-томат, солона карамель).

Незабаром продукти з нової категорії з’являться в українських торгових мережах.
Виведення нових категорій стало можливим завдяки інвестиціям у модернізацію, автоматизацію та запуск нових виробничих ліній. Обсяг інвестицій на 8 підприємствах групи в Києві, Київській та Полтавській областях протягом 2024-25 років склав близько 400 млн грн, що дозволило значно наростити виробничі потужності.
Сьогодні КИЇВХЛІБ є лідером хлібобулочної галузі України з часткою ринку 13%. Середньодобове виробництво хлібобулочної продукції під брендом КИЇВХЛІБ становить 310-320 тонн. Продукція бренду експортується до понад 30 країн світу.

Більше про продукцію бренду Київхліб: https://kyivkhlib.ua/
Довідка. Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об'єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – "Сприяти здоров'ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування". Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: КИЇВХЛІБ, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, КИЇВМЛИН. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн, а сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн. Зі штатом понад 6000 співробітників Alviva Group входить до топ-100 найкращих роботодавців України за версією видання «топ-100. Рейтинги найбільших» та топ бізнес-інвесторів в освіту у 2022-25 роках, і є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4000 гектарів у Київській та Чернігівській областях. Вебсайт групи: alvivagroup.com
Read also
Varus змінив правила гри: замість одного дня — девʼять днів Чорної п’ятниці
