Xiaomi планує подвоїти кількість магазинів в Україні до кінця 2018 року

Xiaomi планує подвоїти кількість магазинів в Україні до кінця 2018 року

18.05.2018 11:35
  656
Ukrainian Retail Association

Китайський технологічний бренд Xiaomi має намір зміцнити свої позиції на українському ринку, збільшивши мережу фірмових магазинів в два рази вже до кінця поточного року. Великий потенціал розвитку в країні бачить й інший китайський виробник – Huawei.

Як пише портал LIGA.net, плани з розвитку роздрібної мережі 16 травня озвучив глава відділу регіонального маркетингу Xiaomi Стівен Ван під час презентації нової моделі Redmi Note 5 в Києві. За його словами, зараз в Україні у бренда 18 власних магазинів. А до кінця 2018-го їх буде в два рази більше. При цьому топ-менеджер відзначив, що за обсягом продажів компанія вже друга в країні.

Щоб нарощувати продажі, Xiaomi збирається побудувати в Україні цілу роздрібну екосистему. І поступово виводити все нові продукти, які є на домашньому ринку. У Китаї компанії вдалося зібрати під своїм брендом більше ста різних місцевих виробників. Причому вони виробляють не тільки гаджети, але і, наприклад, такі речі як туалетний папір з бамбука або кришки для унітазу (Smart Toilet Cover).

Таким чином, розширення не тільки онлайн-каналів, а й роздробу китайському гігантові просто необхідно. Повинні бути шоу-руми або просто полки, де українці зможуть ознайомитися, що ще придумали в Піднебесній.

У той же час, в LIGA.net відзначають, що інші китайські виробники смартфонів теж вибрали нашу країну одним з ключових ринків збуту. «Ринок смартфонів в Україні зріс в 2017 році на 20%. Це означає, що тут великий потенціал», – розповідав раніше в інтерв’ю LIGA.net президент компанії Huawei по регіону Центральна, Східна Європа та північні країни Янмін Ванг. За його словами, у Huawei в Україні теж досить значна частка ринку – 15% в 2017 році.

При цьому китайська компанія вкладає величезні гроші в маркетинг і рекламу в нашій країні  та в Європі в цілому, наймаючи для реклами знаменитостей, проводячи перфоманси на міжнародних виставках і прем’єрах своїх нових моделей. Наприклад, в Україні для популяризації своєї ТМ Huawei уклала контракт з Тіною Кароль, яка стала обличчям бренду в цьому році. А в Європі обличчям нової серії смартфонів лінійки P стала зірка екранного коміксу Wonder Woman Галь Гадот.

У LIGA.net також звертають уваги на той факт, що з недавніх пір, коли США почали активно захищати свій ринок від китайських товарів, Європа стала для китайців одним з головних напрямків для експансії. Тому багатомільйонні вкладення в бренд триватимуть, щоб постаратися дотягнути до впізнаваності Apple і Samsung.

За матеріалами: LIGA.net

Читайте також –

Як традиційному рітейлеру перебратися в онлайн і домогтися успіху – кейс АЛЛО


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку