Компанія Xiaomi розпочала розвиток мережі власних магазинів в Україні

Компанія Xiaomi розпочала розвиток мережі власних магазинів в Україні

15.03.2017 04:30
  248
Ukrainian Retail Association

Перший монобрендовий магазин світового IT-гіганта Xiaomi відкрився в столичному торгово-розважальному комплексі Проспект. Другий – очікується приблизно через тиждень у ТЦ Городок.

У магазинах з логотипом «Mi» буде представлена вся продукція бренду, призначена для міжнародних ринків – від смартфонів, телевізорів і персональної електроніки до електротранспорту.

Відкриття магазину є частиною нової стратегії компанії з розвитку власної роздрібної мережі як в Китаї, так і інших країнах присутності. Xiaomi прийняла рішення про відкриття більше тисячі магазинів по всьому світу, частина з яких відкриється і в Україні. Другий магазин буде відкритий вже через тиждень у столичному ТЦ Городок, третій – протягом найближчих тижнів в Дніпрі.

Довідка. Компанія Xiaomi була заснована навесні 2010 року інтернет-підприємцем Лей Цзюнем, який вже в 2015 році зайняв місце в списку найбагатших бізнесменів Китаю за версією журналу Forbes зі статком $13,2 млрд. Його компанію відносять до одного з трьох найдорожчих стартапів в світі, з капіталізацією понад $45 млрд. В Україні офіційним партнером Xiaomi є роздрібна мережа Алло і дистриб’юторська компанія Цифротех.

Читайте також –

Наталія Кошова, COMFY: Рітейл «проспав» загрозу інтернету


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  13
Усі новини ринку