WOG здобув золото на Effie Awards Ukraine 2025
Рекламна кампанія «ЗАВЖДИКАВА на WOG: кава без кофеїну та переплати» отримала найвищу нагороду в номінації Aisle evolution (новий продукт — розширення лінійки).
Розширення лінійки напоїв з кавою без кофеїну на 327 WOG CAFE в межах кампанії «ЗАВЖДИКАВА» перетворило WOG на одну з найбільших декаф-мереж країни. В компанії зрівняли ціну на каву без кофеїну з вартістю найкавовішої, створивши максимально звичну мандрівку споживача: від замовлення до приготування, незалежно від обраного зерна.
Комунікація «Каву можна, коли не можна» допомогла зруйнувати упередження, залучити нові аудиторії та поширити популярність декафу навіть у невеликих містах.
«Перед нами стояло декілька викликів. Ми мали продемонструвати експертність і лідерство WOG у напрямку кави, зробити новий сервіс по-справжньому доступним кожному гостю. А це означало: єдина ціна на каву без кофеїну та на традиційному зерні, збереження звичної мандрівки споживача та максимально широке покриття — не лише для ТОПових кав'ярень у містах мільйонниках, а й в тих населених пунктах, де такого вибору раніше просто не було», — коментує Геннадій Карлінський, директор із маркетингу мережі АЗК WOG.
Рекламну кампанію, яка відгукнулася кожному гостю WOG, було створено спільно з агенцією BRND WGN UA.
Effie Awards – глобальний стандарт ефективності вже понад 55 років. Сьогодні Effie оцінює ефективність у всьому світі – 60 програм на 125 ринках. В Україні премія відзначає 20-річчя. У конкурсній програмі Effie Awards Ukraine цього року було представлено 93 категорії – 40 індустріальних та 53 спеціальні. До журі долучилися 290 експертів, і саме ця широка експертиза гарантувала об’єктивність, глибину й високі вимоги до кожного кейса.
Read also
Юрій Бишовець, Венкон: У нашому сегменті споживач поводиться хаотично
